Bellas7 skrev 2011-04-26 15:32:18 följande:
Hej gumman kanske du får äl tidigare denna månad så fortsätt att kolla :)
Så 4+1 idag och super starka tester hmm ska kanske lägga ner testandet nu. hmm kanske men jag har ju märkt att får man svaga streck och de inte ökar så blir det mf så jag e ju testberoende. Pratade med min doktor idag som var glad för mig att mina tester var starkare denna gång och att det var en stor skillnad, jag tror faktist att det beror på mina hormontabletter jag har ätit denna gång. I allafall sa hon att hon såg fram emot att räkna hur många hjärtan jag har i min livmoder den 16 maj. HMMMMMMMM sen sa hon att jag nog inte var så nervös men hon var om där skulle vara tre haha. Jag sa att jag är tacksam om där är hjärtan som slår så jag bryr mig inte om det skulle vara tre ;) ... ( PS SoMa du sa du tog en va...)
men det känns som det kommer vara tre tunga veckor som hänger framför mig nu med massor av torkande för leta blod osv. Jag tackade tom ja till en fest till helgen utan att tänka på att jag kanske inte borde dricka rödvin, men som sagt jag vågar ju inte räkna något just nu alls. USH
Men ni måste ju puffa fram bim tråden så jag kan följa er, vad annars ska jag göra än att hålla mina tummar och tår tills jag får se alla plussen. Krammmmm
Gumman, jag kommer att stötta dig hela vägen!
Och det kommer att bli bebbe/bebbar och JA, jag tar gärna en eller två, bara att skicka hit dem
Jag lovar att dricka rödvin i ditt ställe.
Vill oxå vara gravid!! Vad är det för skitkropp jag har???
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam på dig och försök inse att du är gravid på RIKTIGT!