• SoMa72

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Lusen1 skrev 2011-05-11 08:57:02 följande:
    Flikar bara in en snabbis (fast jag inte har i tråden att göra) men ni är så goa att jag inte kan låta bli att följa er och hålla tummarna för er!) Iaf så säger jag som flera andra: billigatesters äl-tester är kanonbra! Var supertydliga verkligen! Sen gillade jag testlagrets gravtester bättre för dom visade plus före billgatester. En dag bara visserligen, men ändå:)
    Lycka till!
    Tack, vad gullig du är! {#emotions_dlg.flower}
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-05-11 09:09:54 följande:
    jag e född i juni och di är säkert född i januari hehehe
    Elaka lilla troll Hjärta  Är född i april, så blir det ett år och två månader då... Tungan ute
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-05-11 09:48:49 följande:
    Haha se jag visste det :) Så då har du bara 11 månader kvar till 40 år OHH
    Tur du bor så långt härifrån säger jag bara!
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-05-11 09:58:59 följande:
    Hehe :))
    Usch, nu känner jag mig verkligen som värsta gamla kärringen... *snyft* Vet du hur gammalt det låter med 40 år???
    Tur jag känner mig betydligt yngre iaf!
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-05-11 10:08:06 följande:
    Haha försök inte :) du 39+ låter inte purungt heller :)))

Fast 38 låter ju inte såå ungt heller tyvärr
    Jag vet, man får gå efter sin mentala ålder, den är inte hög den inte...
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-05-11 10:39:12 följande:
    Nu e jag på väg hem tull en kompis som ska testa testlagrets ägglossningstester hon har även köpt Cb ältest så nu ska vi kolla :) uppdaterar snart
    Bra, spännande!
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    got2b skrev 2011-05-11 11:53:34 följande:
    Höll på att missa äl en månad pga testlagrets tester. Som tur är hade jag ett par tester kvar från billiga-tester den gången och dubbelkollade. Inte för att jag blev gravid ändå, men jag vet ju till framtiden att de är dåliga.

Jag har nästan tagit bort alla trådar jag följt nu. Bara denna och två andra kvar. Känns trevligast här inne (trots allas omständigheter). Visserligen är jag själv lite deppig och har varit det några veckor men det blir nog bättre snart.
    Ska träffa en god vän på lördag som har nästan samma bim som mig och jag hoppas så innerligt att båda plussar nu. Hade varit så bra!

Kram på er alla fina
    Men fick du inget utslag alls eller var det som mina var på bilden fr igår? Jag tycker ändå de funkar lite, de är ju helt blanka oftast (när det inte är i BIM-krokarna).

Vad gullig du är! Hjärta Man får vara precis så deppig man behöver här, det är det som är så bra med tråden samt att alla är vettiga oxå. Håller tummarna för att både du och din vän plussar... {#emotions_dlg.flower}

Kram på dig!
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-05-11 13:58:04 följande:
    Jag kan bara instämma! Ingen av er har en särskilt hög mental ålder! hahah!  Cool
    Haha, vad rolig du är! Man måste ju bevara barnet inom sig, annars blir man tråkig! Oskyldig
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-05-11 13:30:53 följande:
    Halloj nu är jag hos en kompis som har testat testlagrets ägglossningstester och Cb tester. I går fick hon ingen gubbe på sitt test men i morse hade hon ont och testade nu och fick en smaljgubbe på Cb. På testlagrets fick hon svagt streck ganska långt ifrån kontrollstrecket, helt sjukt ju. jag mailade till testlagrets och berättade att jag hade fått dåliga utslag på ältesten nu medans cb visar positivt. Så jag tror att när man ser ökningen så har man nog äl och sedan spelar det ingen roll om det når upp till kontrollstrecket eller inte. Så soma du hade nog äl innan så nu nedräkning till Bim :)
    Bra, då räknar jag äl fr 07 maj o BIM 21 maj eftersom det var starkare den 6:e än den 7:e. Tack gumman! {#emotions_dlg.flower}
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-05-11 15:00:07 följande:
    Jag har mailat testlagret nu... gör samma sak ni andra!
    Bra där!
    ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3