-
Åhå, men det gäller bara kvinnan väl? Inte om mannen har barn sen innan?LisaVäntar skrev 2011-05-19 13:34:16 följande:Det är väl bara om man fått barn med den andra blodgruppen innan..? Äh, har glömt hur det var..
-
Tack för svaret! Vad skönt, för då är det förhoppningsvis iaf inte det som mf beror på... :-.)Happiest skrev 2011-05-19 14:32:44 följande:Jag är lite av en specialst på området, skämt åsido... är rh- och också immuniserad. Antikropparna skall inte passera över till barnet förrän vecka 18 eller 20 el nått tror jag så har man tidiga missfall så menar mina läkare att det inte har med rh- att göra. Är man bara rh- och inte immuniserat (alltså är som de flesta) så skall det inte vara ett hinder alls. Är man immuniserad det är då man bildar antikroppar, men gör man inte det så borde det inte vara någon chans alls att det orsakar missfall...
-
Gumman, vi ÄR starka! Och vi är fler som testar ihjäl sig Du är långt ifrån ensam... Håller fortsatt tummarna blå här.Lofot skrev 2011-05-19 16:16:51 följande:Hejsan alla fina och härliga tjejer!
Tycker faktiskt att vi är helt otroligt tåliga och har en djävla kämparanda här inne! Drivkraften att såsmåning om få bära en liten bebis i magen är stark. Vi är starka!
Vet inte om jag inbillar mig... men är otroligt trött och går och är lite småillamående. inte så jag känner mig spyfärdig, men typ som ett lätt illamående.. Såklart så tror jag att det skulle tatt sig denna gången, bara för det.
Men än så länge är det inget plus...
Jag testar ihjäl mig... -
JoWiAn skrev 2011-05-19 16:53:36 följande:Testade imorse... Negativt....Håller tummarna för att tanteländet inte dyker upp utan fina plus istället!!!LisaVäntar skrev 2011-05-19 17:01:49 följande:Negativt som fan här
Kram på er! -
Den lilla bitchen! Nu är det verkligen skottpengar på henne.... Men bjud henne på en drink, spetsad med arsenik eller så.. Och nu hoppas jag innerligt att det var sista gången på bra länge hon besökte dig.pixerpie skrev 2011-05-19 20:22:08 följande:Fasiken... Hon hittade hit, trots allt... J-la kärringen!! Men jag behåller henne ett tag och bjuder på en drink i helgen så hon inte besöker er andra med bim i dagarna...
Grattis till nya plus!!
Kolla in www.samlaget.no om ni har svorsk humor...
Någon som är intresserad i en intressant, krävande och stimulerande ställning? Det norska samlaget har fler ni kan söka på... Där finns även 10-i-topp!
Ha en trevlig kväll!
Tack för tipset, ska genast kolla in länken, kan ju behöva skratta lite!
Kram på dig! -
Vissa får ju plus väldigt sent ibland, själv har jag som senast (hittills vill säga) fått svagt plus på BIM+1 som blev starkare vartefter... Man ska ju komma ihåg att de flesta inte får plus på -5 osv.LisaVäntar skrev 2011-05-20 08:14:27 följande:Hur länge efter bim finns det chans att plussa? Neg senast igår, på -5 ju.. Massa flytningar, men inte en tillstymmelse till mens!
Synd att du fick mens, bättre lycka nästa gång :) -
Gumman, jag är såååååååååååååå ledsen för din skull!! Du vet var vi finns om du behöver oss!MissT skrev 2011-05-20 10:41:13 följande:
Hej tjejer!
Verkar som att jag kommer tillbaka till er igen. Var på vul idag och läkaren såg en hinnsäck motsvarande 7 veckor men inget foster i........ Ska tillbaka om en vecka men läkaren gav oss inget hopp och det verkar bli en ny skrapning efter nästa vul.
Vet inte vad jag ska göra........livet har varit en riktig bergochdalbaka sedan vi bestämde oss för att försöka med ett sykon till våra tjejer och jag känner att mycket glädje har försvunnit från vardagen. Kommer nog ta en paus ett tag och försöka hitta glädjen igen. Måste börja kunna glädjas åt det jag har igen istället för att vara leden och sakna det jag inte har. Kommer kika in ibland men kommer nog inte vara så aktiv ett tag framöver här på FL. Behöver tid att läka.
Hoppas så att ni alla ska få era plus och att ni ska slippa fler ma, mf, x.
Ta hand om er!
Stor kram från mig
Jag kommer att spara pergon åt dig tills du återhämtat dig och vill ha tillbaka den, bara så du vet...
Du finns i mina tankar... Ta den tid du/ni behöver för att ta er igenom detta.
Tusen tröstkramar -
Jag vet åtminstone en i en annan tråd som fick plus på bim+8, så än är det inte kört!LisaVäntar skrev 2011-05-20 11:36:10 följande:Skrev fel innan, skulle ju stå +5 :)
-
Åh, hoppas, hoppas.... Ibland är ju inga symptom bra symptomLisaVäntar skrev 2011-05-20 13:21:44 följande:Men det känns så märkligt, har inga symtom förutom flytningar och trötthet.. Känns inte som jag ska få mens heller!
-
Håller tummarna för att de har kommit idag och för ett fint plus!LisaVäntar skrev 2011-05-20 14:31:26 följande:Hoppas också! Hoppas testen kommit idag så ska jag testa varje dag till antingen till plus eller mens!