• SoMa72

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

JoWiAn skrev 2011-06-07 11:05:17 följande:
    Hihi

Nu är vi igång med varannan dag ÄL beräknat till söndag den 12/6!Men de kan ju ändras.
    Kör på bara! {#emotions_dlg.djavulsk} Här ska bakas bebbe!
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    FruW skrev 2011-06-07 11:43:18 följande:
    Testade fett minus i morse :( det onda i ryggen är kvar, men kan ju bero på annat. Bim är i morgon, så borde ju synas på testet om det är ngt där?

Jaja, bara att bryta ihop o komma igen! I kväll ska jag beställa min brudklänning, i en storlek för liten, så bra att veta nu att det inte är en liten i magen, då kan det ju bli lite tajt att komma i klänningen..
    Ja, eller så fäste ägget lite senare och så får du plus om nån dag?
    Har du nån bild på din brudklänning? Skrattande Skulle vara jätteroligt att få se den...

Kram på dig! {#emotions_dlg.flower} 
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    FruW skrev 2011-06-08 06:23:13 följande:
    Är det inte typiskt! 2 SEK efter jag postade mitt förra inlägg knackade tanten på..

Leaeva fina du, jag inboxar dig min adress, men blir först i kväll då jag bara har mobilen nu...
    Men tantelände!!!  Var hon inte för evigt portad i den här tråden?!
    Du kan köpa progesteronkräm receptfritt (jag provar det just nu), annars verkar vaggisar vara receptbelagda.

Kram på dig!
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    FruW skrev 2011-06-08 10:30:43 följande:
    Tack SoMa, kan jag köpa det på Apoteket? Hur gör jag med det, när ska jag börja o hur ofta?

Va skulle jag göra utan er, finaste tjejer!!
    Har inboxat dig...
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    FruW skrev 2011-06-08 11:26:33 följande:
    Tack SoMa!!!

Nu har jag ringt gyn, ska dit kl 8 i morgon, snälla håll tummarna för att våra provresultat är bra, är så nervös!! O att jag får bra medicinsk hjälp!
    Vi blåhåller alla tummarna för dig/er! Och du kommer få rätt hjälp nu också.....
    Bebbe 2012 is da shit!
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-06-09 07:59:52 följande:
    Allt gick bra igår alla tre lekte i magen :) 10+2 kändes underbart

Hon sa att mf risken är ganska liten när man sett hjärtat slå i v 10+ och att den har rätt storlek så jag vet inte om jag ska försöka slappna av. :) om jag kan ..

Lycka till Mimmi uppdatera oss :) håller mina tummarna gumman.
    Nu tar du och slappnar av, gumman! Hjärta Härligt att allt såg bra ut, men det kände jag på mig...
    Så ta och sprid lite gravbaciller över oss och så håller du tummarna för fler plus!

Kram!
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    pixerpie skrev 2011-06-09 10:59:37 följande:
    Mimmi!
    Min läkare sa samma sak då jag frågade om progesteran- han sa att han bara ger det vid IVF, annars menar han att kroppen klarar att fixa det progesteron som behövs själv. Ang pergon så är det lite olika erfarenheter men jag hadegrym huvudvärk första kuren och kände mig allmänt olustig, nu tredje kände jag inget speciellt... Håller tummarna att det är detta både du och jag behöver och att det för mig blir tredje gången gillt med pergo!!! Känns annars knappt lönt att försöka med det igen...

Leava, lycka till med bebbarna i magen. Härligt att allt såg bra ut! Finns coola trillingvagnar har jag sett!!

SoMa, närmar du dig bim snart? Jag borde ha det till nästa helg ca den 19... Funderar om det ens är lönt att testa denna lördag- äl + 8, så jag vet om jag klan dricka lite vin eller inte...

KRAMAR!!!
    Bim 13:e, men tyckte jag hade en pyttespotting igår kväll, inget idag, men nu är jag ju fast övertygad om att mensen kommer bara för det... Skrikandes Om den gör det, så är det jag som ringer gyn o kräver pergo!!

Drick lite vin du, så här tidigt är det ingen som helst fara...

Kram på dig! {#emotions_dlg.flower}
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-06-09 12:23:18 följande:
    SoMa jag håller tummarna gumman
    Tack, gullevännen!
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-06-09 14:33:39 följande:
    Nidis......? Cool
    tror jag inte, var typ stor som ett knapphålshuvud o levrat, festligt va?! Cool 

Hur mår Du?
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72

En mupp?

Håhå, hade du börjat med pergo nu? Ifall det är den du mår illa av? Eller nåt annat roligare kanske

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3