• SoMa72

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Bellas7 skrev 2011-05-05 10:40:43 följande:
    Jag fick ut lite brunt crinone idag igen och givetvis mår man kasst. :(

Fick tid för vul nu och gissa om jag e nervös jag vet att man inte kan se mycket mer än hinnsäck men tänk om det inte är något där ... Usch
    Gumman! Hjärta Det var ju en vanlig biverkning av Crinonen... Fast jag förstår att du oroar dig, men gör inte det, det kommer att se fint ut den här gången! {#emotions_dlg.flower} När fick du tid?

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam Hjärta
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-05-05 11:55:25 följande:
    Och gissa hur många hinnsäckar läkaren hittade???
    3????????????????
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-05-05 11:55:25 följande:
    Och gissa hur många hinnsäckar läkaren hittade???
    Dvs en bebbe till dig och två till mig! Då blir det rättvist eftersom du har barn sen tidigare...
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-05-05 12:39:18 följande:
    3 hinnsäckar och foster i minst två, men två säckar är lite mindre än det andra så vi vet inte
    Håller tummarna, gumman! Kram!!!  
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MissT skrev 2011-05-05 12:52:33 följande:
    Hej tjejer!

Kommer in och hostar på er och hoppas att det sprids en massa gravidbaciller.

Jag har varit ganska nojig och nere ett par dagar men försöker nu njuta och tänka positivt så gott det går.
    Ta hand om er alla! Skickar massor med kramar
    Åh, inte vara nere gumman! {#emotions_dlg.flower} Vet att det är lättare sagt än gjort, men jag hoppas verkligen att du kan njuta av din graviditet snart... Tar tacksamt emot bacillerna!

Massor med kramar tillbaka!
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-05-05 13:17:22 följande:
    Usch vet liksom inte men som det ser ut nu så väntar jag tre!!!!!!!!!!!!
    När ska du göra nytt vul? Håller tummarna för dig, gumman! Och är detta "tack vare" pergo som det blev 3 st? Kram!
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-05-05 13:55:17 följande:
    Den 16 ...... Shit jag bara skakar. .... Helt otroligt tänk om alla tre tar sig ...

Tre , tre , tre 
    Ja, det vore ju galet fantastiskt och det hoppas vi ju att de ska göra...
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72

Åh, vad jag också vill vara gravid "på riktigt" nu.... Längtar ihjäl mig! Tänk att få ett starkt plus som INTE försvinner och att mediciner osv hjälper!

Kram på er alla!

♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-05-06 15:11:05 följande:
    OMG OMG OMG Vad är det jag kommer in och läser?!??!  TRE!?`Du ska då överdriva! ;)  Nu håller jag tummarna stenhårt för dig!Romantik finns det tid till ändå! Vem var det som plussade med hjälp av liten +plastspruta när hennes sambo hade herpesblåsor?? Snalmums?? Fan minns inte!

Ego: småkladdar brunt fortfarande.. blir inte klok på det här... LESS.
    Var väl Skruttnorpan tror jag? Och då funkade det superbra

Nu får din kropp stilla sig! Min har, peppar peppar, skärpt till sig, är bara väntan på äl nu. DRYGT!

Kram
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    FruW skrev 2011-05-09 22:31:21 följande:
    Härligt med lite äl i tråden!!

Nu har jag testat med gravtest, har hunnit inbilla mig lite symptom, men testet var snövitt, som vanligt.. :( mina spottings fortsätter o komma, så jag kan inte säga att min medicin haft önskad verkan heller :( blä för det här känner jag...
    Men du gumman, du är väl bara på bim-3 idag? Har du inte bim den 13:e? Fortsätter hålla tummarna för dig, det SKA ta sig! Hjärta

Kram
    ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3