• SoMa72

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Jag sitter o väntar på mitt test i detta nu.... Nervös! Uppdaterar strax!

• SoMa72

Ja ni.... Så svagt att det inte fastnar på bild, har tagit bild o laddar upp fr jobbet.

Kram!

• SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-04-20 06:50:54 följande:
    Hallå fröken. ett svagt plus är väl bättre än inget plus alls va..... och du vet ju inte riktigt vllken dag det e kvar till bim? du blöder inte ? hallå In med en bild till oss och så kan vi följa plusset från svagt till super starkt på ett par dagar :) GRATTIS
    Hallå själv fröken! Tungan ute Så sant, så sant.... Inget blod, nix... Nu kommer strax bilden med OSYNLIGA plus. Tungan ute

Vågar knappt säga tack, men TACK! Hjärta
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    FruW skrev 2011-04-20 07:00:28 följande:
    Jag säger oxå grattis!! Utan ett plus ingen chans alls till bebis ju!! :) kram på dig
    Tack gumman! Men nu ska vi först se att det blir starkare och inte slutar i nåt till tidigt missfall här... Och ja, jag vet att man ska tänka att man väntar barn och inte mf, men det är ju lite svårt när man får dem på raken hela tiden.

Kram på dig! Hjärta
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-04-20 08:06:54 följande:
    jag ser en blå svag rand på cb testet :)

svårt att se något på testlagrets, men det kommer bli starkare snart :)

Nu ska vi se till att bäbis stannar och hänger fast, inga fler mf här inte för någon av oss
    Jag ser det fr Testlagrets i datorn oxå...
    Ja, nu j-lar!!! Blir GALEN om det inte går vägen nu.

Hur har det gått för Meh??

Kram
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    sugarrush skrev 2011-04-20 08:24:34 följande:
    SoMa, jag ser streck på båda testerna! GRATTIS!!!!! {#emotions_dlg.flower}Gravid
    Men tack gullegumman! Hjärta Nu får du hålla tummarna att det blir 4:e gången gillt för mig med.
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MissT skrev 2011-04-20 08:29:55 följande:
    SOMA stort grattis Svagt plus är ju betydligt bättre än ett blankt test.
    Kan förstå om du känner dig lite kluven eller vad man ska säga men den här gången SKA det gå vägen för dig/er.
    Håller tummarna stenhårt för att plusset blir starkare och att den lille stannar kvar där inne i 9 månader.
    Hoppas att vi är flera som följer i ditt spår.
    Stor kram
    Tack vännen! Ja, det är ju helt sant! Bättre än inget....
    Japp, nu tycker jag att resten av er ska få plus så fort det går och sen ska vi få ut fina små bebisar. Hjärta

Stor kram tillbaka! {#emotions_dlg.flower}
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    sugarrush skrev 2011-04-20 08:32:00 följande:
    Fjärde gången är en väldigt fin gång måste jag säga.  Den bästa gången jag varit med om iallafall! 

Det ser ju jättelovande ut på sina tester! Kom strecken upp snabbt efter att du doppat dem?
    Låter bra, 4 är mitt lyckotal!
    Gumman, du är bra go du, de är ju jättesvaga... Och de kom då verkligen inte upp snabbt heller, var nästan så man fick leta efter strecken med lupp.

Men nu nojar jag järnet ändå, vad är oddsen för att det går bra med en graviditet direkt efter ett missfall? Förvånad Samtidigt som jag har läst att det inte är helt bevisat att riskerna ökar... Nåja, det blir som det är meningen att bli.
    ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3