-
Bra! Då hoppas vi på det...got2b skrev 2011-04-15 10:51:31 följande:Är 99% säker på att jag inte kommer testa innan den 20:e! Förra gången fick jag plus på BIM-3 så det kanske blir så denna gång med.
-
Pffffffffffffffffffff, det där var den sämsta ursäkten jag hört, lill-tufflan! Hmm, tänka, tänka, vad ska JAG komma på för ursäkt nu? Du är bra go, du!Bellas7 skrev 2011-04-15 13:49:28 följande:Jag kommer testa på måndag för att se om ägglossningsprutan har gått ur kroppen den kan ju sitta i tio dagar. Men det räknas inte
-
Är ingen idé att kolla innan ändå, tror inte det blivit nåt... Men nu ska jag iaf klippa mig om ca 10 min.
Kram! -
Hade symptom ja, inte lika ont i magen längre, fast brösten känns fortf... Ja, vi är där igen o nej, jag har inte smygtestat, men kanske på söndag? jag är arg/ledsen o tycker att livet suger Sen börjar pollenallergin bli ganska jobbig, gaah. Och så är vi kökslösa sen nio veckor, massa strul. Annars är livet fint!
Kram på er, gulletussar! -
Lisaväntar, satsa på bm så kan du förlösa oss sen.
-
Vad skulle vi göra utan varandra här? Ni är alla guld värda!!
Tusen kramar! -
Dumma mens! Men då siktar vi på maj, Mimmi!
Själv har jag inga symptom kvar alls nästan, däremot en magkänsla som säger att mensen skulle kunna dyka upp för tidigt t.o.m. Stackars maken, jag bara fräser åt honom. Nåja, nu är det geocachetävling som hägrar!
Nej Ieaeva, jag har inte testat idag.
Kram på er alla! -
Jättegrattis Sofy!!!
Ieaeva, hur ömma o stora bröst får man av Crionen egentligen? Plågsamt är vad det är...
Härligt söndagsväder!
Kramar -
Näe, men kanske imorgon, fast tror ändå det är för tidigt... Börjar man även fräsa åt sina nära så är det ju inte heller kul. Har du testat nåt än?
-
Det värsta är att man går runt o känner sig vrålgravid o så är man det kanske inte? Får jag mens nästa vecka så skippar jag allt vad progesteron heter till den dagen jag får ett plus. Är visserligen kul att gå o hoppas, men risken att bli besviken är större nu...