• SoMa72

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Håller med... Telgebo, jag hoppas verkligen att du inte sprider elakheter i den här tråden o speciellt inte när det gäller MCT!!!

• SoMa72

För övrigt hoppas jag att ni alla, fina, goa tjejer har haft en jättebra dag! Jag o maken har firat min 39-årsdag hos mina päron... Tänk er, 39 år o fortf barnlös :-/

Puss på er alla och återigen, vi behöver INTE personangrepp här!!!

• SoMa72

Tack gullegumman! Det hoppas jag med, tur att jag känner mig mkt yngre iaf... Snart ska vi alla plussa i den här tråden!

Kram tillbaka!

• SoMa72

Tack för alla grattis!

Såg att personen i fråga verkar tagit bort sitt nick nu, bra! Sånt där orkas inte med o accepteras inte heller!

Härligt väder idag!

Hoppas alla får en supersöndag!
    Kram

• SoMa72

Ja, vi är alla värda en bebbe snart...

Har nån av er testat progesterall? Beställde en tub idag. Har dessutom redan fått ont i brösten o har svag molvärk, lite väl tidigt va?! Knaskropp!

Kram

• SoMa72

Pixan, hoppas din kropp kommer igen å det snaraste, ifall det nu inte dyker upp ett plus förstås! Hur självmedicinerade du förresten?

• SoMa72
    Odetta skrev 2011-04-11 08:33:16 följande:
    Hej vänner!

Tittar in från tråden efter nästa tråd

Ni är alla fantastiska kvinnor och det ni nu går igenom är skit rent ut sagt, men ni kommer alla få era bebisar och när ni sitter där med era små, då kommer ni vara helt fantastiska föräldrar.

Jag vet. Även fast 2010 var ett helvetesår för oss med 4 mf på raken så sitter jag nu här med våran heffaklump i famnen och skulle inte vilja vara utan honom för allt i världen. Skit mf...absolut, men hade det inte blivit som det blev så hade det inte blivit som det blev nu och då hade vi ju inte fått just vår Vidar 

Det kommer att gå, ge absolut inte upp!

ps: och ett litet tips på vägen....glöm inte att leva också. Glömmer man det ser man sedan tillbaks på denna tid med enbart sorg, för förutom mf så blir det ju även förlorad tid. Man lever bara en gång...så trots motgångar, glöm inte att lyfta på huvudet mot solen och njut av värmen!

*stora stora kramar till er alla*
    Tack för peppande ord! Hjärta Ska bli extra kul att se "En unge i minuten ikväll" Flört Kyss 

Kramar i massor till Dig!
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72

Jag uppdaterar också listan.

BIM APRIL
    9 april - Soffy83 (3:e försöket efter mf juli -10, mf okt -10, MA dec -10)
    14 april - Mimmi80 (12:e försöket efter 3 MF)
    21 april - Leaeva (3 mf och ett x)
    21 april - SoMa72 (1:a försöket efter mf nr 3)
    24 april - meh84 (3:e försöket efter MA dec-10)
    25,26,27 april - Rosen1 (3 försöket efter 2 mf -10 och -11)
    BIM MAJ
    1 maj - Havsklippan  (ett mf juni -10, förlorade Wilma dec -10)

VÄNTAR PÅ NY MENS ELLER ÄL
    MCT79
    MissT

♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-04-11 10:26:14 följande:
    Hahah vilken fart det är här idag! Det märks att ägglossningarna är över nu... Kul ni har tid med mig igen ! ;) ;) ;)

Cool
    Gumman, vi har ALLTID tid för dig!! (l)
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-04-11 10:24:00 följande:
    Jag uppdaterar också listan.Då jag fick äl igår eller får idag. Hmm jag hade jätte ont i fredags men ingen sex är lite orolig att jag missade ägglossningen. Men tog ägglossningssprutan som bestämt så hoppas inte att äggen släppte i fredags :(  

BIM APRIL
    9 april - Soffy83 (3:e försöket efter mf juli -10, mf okt -10, MA dec -10)
    14 april - Mimmi80 (12:e försöket efter 3 MF)
    21 april - SoMa72 (1:a försöket efter mf nr 3)
    23 april -  Leaeva (3 mf och ett x)
    24 april - meh84 (3:e försöket efter MA dec-10)
    25,26,27 april - Rosen1 (3 försöket efter 2 mf -10 och -11)

BIM MAJ
    1 maj - Havsklippan  (ett mf juni -10, förlorade Wilma dec -10)

VÄNTAR PÅ NY MENS ELLER ÄL
    MCT79
    MissT
    Du ska se att april är månaden det händer!
    ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3