• SoMa72

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Min vänstra med, aaajjj... :-/ Håller tummarna för dig, MCT!

• SoMa72

Men gumman, tusen tack igen, du är en riktig pärla!

Och ODD, shit vad grym du var! Eloge till Dig!!

• SoMa72
    LisaVäntar skrev 2011-04-11 18:12:54 följande:
    Hoppar in här.. har bara haft ett missfall, men i v 22, vill ha en bebis att få ta hem nu!!! Har BIM i dagarna, svårt att veta exakt.. har redan kollat 3 negativa gravtest :( Vill ha plus!!!!
    Välkommen! {#emotions_dlg.flower} 

Gaaaah, fy vad otroligt jobbigt det måste ha varit, tycker du är himla stark! Men nu siktar vi på plus och nästa gång kommer du att få din fina, friska bebbe när den ska komma.

tStor kram! Hjärta
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MissT skrev 2011-04-11 21:46:07 följande:
    Håller tummarna för er MCT och SoMa.
    Jag känner också av mina äggstockar och eftersom det verkar vara ÄL på G
    så ska jag och mannen mysa till riktigt ordentligt.
    Ja, mys på så det ryker bara! Tungan ute Håller tummarna för att det tar sig...
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-04-11 22:40:17 följande:
    Vet ni vad jag kom på.. Efter tre el fyra missfall kan man helt enkelt inte få fler missfall BRA VA. Det kom jag på helt själv så gissa om det lär gå bra i tråden nu hehe
    Bra där, nu litar vi på dig!  
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    got2b skrev 2011-04-12 00:48:52 följande:
    Tänk att man orkar gå igenom alla hemska upplevelser. Tidiga mf, sena mf, ma osv.. Förut trodde jag inte att det var så vanligt som det är. Trodde inte heller att det skulle ta tid att skaffa barn. Men här är man.. Snart ett år sedan vi började försöka på riktigt. Resultatet är ett ma och en himla massa negativa test. Håller tummarna för att vi alla plussar nu och slipper allt vad mf heter!

Det blev inget ikväll. Ingen av oss orkade mer. Sambon var nära att ge upp redan igår. Fick till det: ons-kväll, fre-kväll, lör-em, sön-fm, sön-kväll. Hoppas det räcker! Fick första utslaget på testen i fredags kväll så då borde äl varit senast igår kväll.
    Nu ska jag försöka njuta lite av våren och längta till påsk.
    Ja, man är starkare än man tror när det verkligen gäller... För att få det man helst önskar, ett barn, verkar man ju kunna stå ut med i princip vad som helst.

Men jösses vad ni har legat i! Nu borde ni ha täckt upp det bra Flört Tumhållning pågår för fullt! Skrattande
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-04-12 03:52:41 följande:
    Me happy. Fick ont i går kväll iäggstockarna så vet att nu e äl på g. Fick till det lörkväll, söndagkväll och måndagkväll plus nu i natt haha. Hade så ont så var tvungen att tvinga på mig gubben( han blev inte så glad) men så vet man hur gör nu för att det ska bli två mot en.
    Ska se om man kan krusa till sig en gång till tiskväll sen så, hoppas man ruvar på ett guldägg :)
    Haha gumman, du är ju helt otrolig! Hjärta Skrattande Nu j-klar ska det bli plus för dig!
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    LisaVäntar skrev 2011-04-12 08:35:15 följande:
    Haha, vad roliga ni är :) Man trodde männen skulle hoppa upp och ner av glädje över att det var ägglossningsdags, men inte..?! Min man har inte tröttnat än, har är som en duracellkanin ;) Kommer säkert om vi ska börja med stickor och stenkoll denna rundan! Har någon här provat fertilitetsmonitor?
    Min man blir lite "trött" när han vet att han måste och det inte är för att han själv vill... Tungan ute 

NIx, men har funderat på en monitor, dock läste jag att man efter missfall skulle vänta 2-3 månader innan man helt kunde lita på den, så jag avvaktar inköpandet. Har du köpt en än?
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-04-12 10:27:06 följande:
    Jag får vul i v 7,9,11 men jag går privat. Det värsta som varit för mig det sista året är att jag barakommer till v 6 sen mf. Sååå jobbigt, vill ju se ett hjärta och ett litet foster
    Vi ska få se hjärta o foster allihopa snart! Hjärta Jag går också privat och ska få vul i v7-8 (undrar hur lång tid det tar innan man kommer så långt igen?!?!?)....
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-04-12 11:26:53 följande:
    Kanske ska köra på med det då.. =)
    Kör på det du, jag har också börjat med det sen förra veckan....
    ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3