• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Pancakes

Åh, Muffe....jag hoppas så! Sitter ju precis i samma sits så jag vet hur ledsen man blir. Skit också!

• Längtan efter liten

muffe: håller tummarna attd en håller sig borta...

Blinka: Välkommen.. vi har gjort mf utredning och fått svaret apc resistant... har även hjärtformad livmoder. dottern är dock bara född 11 dagar förtidigt..

Längtan efter liten är stor
  • sugarrush
    MCT79 skrev 2010-08-24 08:46:15 följande:
    Hörrni.. jag tog ett test nu på morgonen....bim -3... jag tycker mig se en skugga där strecket ska komma... tidigare när jag testat (andra månader) så har det varit totalt snövitt och inget annat.... nu hoppas jag ju...  :S
    Haha, precis som Sofy skrev, det var ju så jag fick!
    På BIM-6 fick jag en skugga, och den dök upp 1 timme efter jag tagit testet. Den var så svag att den knappt syntes, och någon färg såg man inte.
    På BIM-5 fick jag en liiiiiite starkare skugga, som dök upp efter ca en halvtimme. Här tyckte jag mig se liiite färg (snacka att jag grep efter halmstrån här!)
    På BIM -4 kom skuggan efter en kvart, och det var fortfarande lika yttepyttesvagt som dagen innan, nästan svagare faktiskt. Denna dag fick jag även en blödning och jag gav upp och var skitdeppig.
    På BIM kom ett streck efter 6 minuter, det var svagt men rosa. Då äntligen var det plus.

• MCT79
    sugarrush skrev 2010-08-24 09:29:13 följande:
    På BIM-6 fick jag en skugga, och den dök upp 1 timme efter jag tagit testet. Den var så svag att den knappt syntes, och någon färg såg man inte.
    På BIM-5 fick jag en liiiiiite starkare skugga, som dök upp efter ca en halvtimme. Här tyckte jag mig se liiite färg (snacka att jag grep efter halmstrån här!)
    På BIM -4 kom skuggan efter en kvart, och det var fortfarande lika yttepyttesvagt som dagen innan, nästan svagare faktiskt. Denna dag fick jag även en blödning och jag gav upp och var skitdeppig.
    På BIM kom ett streck efter 6 minuter, det var svagt men rosa. Då äntligen var det plus.
    Du ger mig hopp! ;)
  • Pancakes
    MCT79 skrev 2010-08-24 09:31:02 följande:
    Du ger mig hopp! ;)
    Mig med! Fast min var verkligen ingen skugga alls, inte från någon vinkel och inte hur mycket man än tittade. Använde CB. Men som sagt ger inte upp än, skyller på kontrollstrecket än så länge :)
  • Pancakes

Nu griper jag efter halmstrån här...men kan avsaknaden av kontrollstrecket ha att göra med att jag "förstörde testet för två månader sen? Det var ju då mensen var sen och jag plockade fram testet ur förpackningen, tog av hylsan och skulle precis använda det när mensen kom så då stoppade jag tillbaka det igen. Kan det har förstört testet?

• MCT79
    Pancakes skrev 2010-08-24 09:40:51 följande:
    Nu griper jag efter halmstrån här...men kan avsaknaden av kontrollstrecket ha att göra med att jag "förstörde testet för två månader sen? Det var ju då mensen var sen och jag plockade fram testet ur förpackningen, tog av hylsan och skulle precis använda det när mensen kom så då stoppade jag tillbaka det igen. Kan det har förstört testet?
    Man ska väl använda testet när det öppnas? Står det inget i instruktionen i förpackningen? Jag vet att det står i bladet som testlagret skickar med sina tester iaf!
  • Muffe80

Det är inte kört förrän det är kört, tack Sugar... har lite hopp än, dock gillar jag inte värken......

• MCT79
    sugarrush skrev 2010-08-24 09:29:13 följande:
    Måste fråga dig, hur ser ditt streck ut nu`? Starkt?
  • Muffe80

sugar, har du gått med i någon BF-tråd än då?

Om jag plussar tror jag det är BF den 1 maj... då hamnar vi inte i samma tråd... *snyft*

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3