• MCT79

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Rosen har du läst denna?
    www.oc.gu.se/gyn/cell.html  tycker den var jättebra och det är offentlig information från cancerfonden. Läs inte här på familjeliv eller nått sånt skit. =)

Väntar tvillingar! 17+2 idag!
  • MCT79
    Lofot skrev 2011-09-20 16:48:57 följande:
    SkämsTack snälla du! Nej, man är lite korkad som googlar runt...
    Näe inte korkad... orolig och i behov av information. Men det är oftast bättre att leta den här sortens information från bättre ställen. =)
    Hjärta
  • MCT79
    Lofot skrev 2011-09-20 16:53:14 följande:
    Har läst nu och blev lite lugnare :) Men helst skulle jag vilja att överläkaren som kollade igår fanns här brevid ej hela tiden så jag bara kunde fråga igen och igen när jag blev orolig!
    Tack igen!!!{#emotions_dlg.flower} 
    Ja en sån läkare skulle man ha! En inom varje proffession! haha! =) Läs det där igen om oron kommer tillbaka tycker jag. Siffrorna talade mycket för sig själva. =)

KRAM!
  • MCT79
    FruW skrev 2011-09-20 17:48:13 följande:
    Jag vill också ha tillgång till en hop duktiga läkare! ;)

Blir galen på det hör! Har haft bruna spottings i flera dagar, i dag kom det istället rött blod. Mensen ska ju komma på söndag, brukar inte komma så hör tidigt! Undrar om det kan va ytterligare ett tidigt mf...? Ngn ide att testa tror ni?

Blir så besviken varje dag jag kommer hem o kollar posten, fortfarande ingen remiss till Ivf :(
    När hade du äl?
  • MCT79
    FruW skrev 2011-09-20 18:03:40 följande:
    Äl var förra måndagen....

Ja du rosen... Man ska få en tid inom 3 mån enligt vårdgarantin. Vet inte, men har kanske gått en månad ca...
    Det verkar ju skumt om mensen skulle komma redan nu??? Blöder du mycket?? Jag hoppas det är en nidis... Vi gravtestar dig på fredag.  Cool
  • MCT79
    FruW skrev 2011-09-20 18:13:27 följande:
    Nej inte mycket... Haha MCT ja det kan vi göra, ber om ett extra glas på fiket bara, så kissar jag i det, o sen doppar vi GEMENSAMT ber testet i glaset... Eller vi kanske kan ha VARSITT test?? O vilken typ? Har massa billiga från testlagret, eller ska vi lyxa till det lite o unna oss digitala??

Går igång helt på det här känner jag! ;)
    Ja där tryckte jag på rätt knapp! hahahahah!!
    Jag tycker vi tar ett av varje, för säkerhetsskull. Jag tar med ficklampa, Sofu stearinljus så vi kan analysera det riktigt riktigt noga sen!!
  • MCT79
    FruW skrev 2011-09-20 18:26:55 följande:
    Jag tar med bakpulver då så kan vi se direkt om det är en pojke eller flicka!! ;)
    Deal!!
  • MCT79
    Lofot skrev 2011-09-20 18:31:45 följande:
    Bakpulver?!
    Bikarbonat är det helt korrekta tror jag... sök på baking soda test!
  • MCT79
    Dag och natt skrev 2011-09-20 22:53:21 följande:
    Hej tjejer!
    Oj jag har aldrig lagt upp bilder i mitt eget galleri så jag fattade inte att det inte syntes för någon. Nu lyckades jag bocka för på testerna att de skulle synas för inloggade medlemmar så jag hoppas att det funkar bättre nu?!

Tack Sugarrush!! Det känns bra men jag vågar inte ropa hej, du vet.... Det kanske känns bättre när jag kontaktat BM.... Hoppas du och bebben mår bra!! Du kan ju inte ha långt kvar nu?! {#emotions_dlg.flower} 

mimmi: Vad konstigt att du får spottings så tidigt, jag har ingen aning om varför det är så för dig. Hoppas att de hör av sig snart till dig! 
    Jag ser inga ändå..... :(
    plutten02 skrev 2011-09-20 21:38:32 följande:
    Mensen kom i lördags 6 dagar sen. Så nu är det nya tag... Kommer sexa varannan kväll denna veckan som kommer för att inte missa. Men dock INGA äl test kommer att köras.
    Hejja hejja!
  • MCT79
    Dag och natt skrev 2011-09-21 19:05:09 följande:
    Nuuu hittade jag en bock jag kunde kryssa för under kontoinställningar så nu hoppas jag att bilderna kan synas!
    Ja nu! Snyggt!
    Väntar tvillingar! 17+3 idag!
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3