Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Nu undrar jag en grej igen.
Har länge funderat på det här med ältest. Jag kör med testlagrets. Alltså de som endast visar streck. vad jag förstått så syns det alltid ett svagt streck även dp man inte har äl. Stämmer det?
testade för några dagar sedan då jag verkligen kände av äl i äggstockarna och överallt. Då var strecket betydligt starkare men ändå inte lika starkt som teststräcket. hur fort går stegringen tillbaka när man fått fullt utslag på stickan?
Och, kan jag liksom ha missat det fulla utslaget helt enkelt, för en dag testade jag inte då vi sa att det egentligen inte behövs då vi nuppar hela tiden ändå...
Idag när jag gjorde ett test så är det ett svagt streck igen...
De skickade däremot massor med nya tester utan att jag bad om det så det får mig att tro att de faktiskt hade/har något problem...
I juni kände jag av äl REJÄLT och strecken var nästan lika starka på kvällen så jag tänkte att i morgon bitti är det max.... men då var det supersvagt. Det är möjligt att jag skulle fått maxutslag under natten vad vet jag...
Mys på bara, lita på vad kroppen ger dig för signaler och ta testerna som "bonus"..det är väl mitt tips.. =)