• MCT79

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

JoWiAn skrev 2011-09-08 07:17:49 följande:

Min älskade katt blev dödad av en hund igår... Hon var 15 år och jag hade haft henne sen jag var 13. Fick henne i present. Min älskade lilla Sisen som jag även har här på bild. Hon var en enmans katt och gillade mest sig själv och mig. Hon var så speciell på många sätt. Jamade alltid när man pratade med henne. Hon kom alltid och låg på min mage och mös. Gråter 

Sambon följer med till läkaren idag.... Ska var där kl 9.20. Hoppas på att få se en svart liten prick.  

Fy fan vad tråkigt... usch jag blev alldeles tårögd här.... vad hände???

Håller tummarna för dig 9,20! Blir inte besviken om man inte ser nått, det är ju tidigt! =))  Kram!
    Väntar tvillingar! 15+3 idag!
  • MCT79
    FruW skrev 2011-09-08 09:02:22 följande:
    En blåsa, äl inom ett par dagar, dr föreslog samlag ( ej samvaro denna gång, haha!) i morgon. Trist att sambon åkt i väg idag o kommer hem först på söndag em.., dr föreslog att jag skulle åka till honom för att hälsa på... Problemet är att han är på hemvärnsövning o ej går att nå. Vet inte om jag är så sugen på en amorös träff i buskarna med massa kammo-klädda gubbar i närheten :-O

Vi hade sex i morse, o får fixa det på söndag med, men dr var skeptisk till att det skulle räcka :(

Lite depp just nu :( men skönt att det inte är överstimulerat iaf
    Hihihi, se det som en extra krydda! ;)

Spermierna kan leva flera dagar så om ni hade sex i morse förstår jag inte hur läkaren kan tycka att det står och faller med morgondagen?
    Förstår att det känns lite trist att han är borta precis! Kraaam!
    Väntar tvillingar! 15+3 idag!
  • MCT79
    FruW skrev 2011-09-08 13:18:47 följande:
    Den finaste prick jag nånsin sett!!!! Grattis!!

Flickafin, förlåt, trodde du skulle på mf-utredning... Håller tummarna för att allt går bra o att du får ett bra besked!

Ja jag håller tummarna för att ett enda samvaro-tillfälle ska räcka!

Alltså jag hade nog kunnat tänka mig åka till sambon (desperat !!?) men jag vet inte var han är, DÅ blir det spännande! :)
    Hahhaha! Jaaa... man kan ju inte smyga runt i buskarna och hoppa på random karl... kan bli så jobbigt sen i förlängningen.... ;)
    Väntar tvillingar! 15+4 idag!
  • MCT79
    plutten02 skrev 2011-09-09 08:35:17 följande:
    Nej jag har inte tagit något test ännu... Har inga hemma... Får se om jag köper ett i början av nästa vecka om inte tanten kommer på besök...
    Ja det är ingen skön känsla att ha sån jävla verk i magen... Känns som man har gjort hundra situps Cool
    MEEEEN inget test hemma?!?!  Whaaat?! Begriiiper du inte hur lång helgen blir för oss andra testmissbrukare nu? Solig
    Väntar tvillingar! 15+4 idag!
  • MCT79
    plutten02 skrev 2011-09-09 08:44:58 följande:
    Vet inte om jag ska tro att det är sån verk som ska vara... Men kopplar man samman illamåendet och "träningsverken" så visst.
    Jag håller tummarna!
    Väntar tvillingar! 15+5 idag!
  • MCT79
    FruW skrev 2011-09-09 09:06:54 följande:
    Jag håller tummarna plutten, låter ju lovande!!

Själv vaknade jag vid ett i natt o mådde illa. Slutade med kräkningar (ursäkta!) men hann som tur var till toa. Så är hemma från jobbet i dag, mår bra men vill inte riskera att smitta kollegorna. Tänkte passa på att pyssla lite inför bröllopet :)
    Jag mådde illa efter min pergo och det kom några dar efter jag slutade.. kan det vara det? Guldägget är på väg loss nu! :D
  • MCT79
    FruW skrev 2011-09-09 13:56:52 följande:
    Tack tack! Jag mår ganska bra som tur är :)

Så det säger du MCT, vore ju typiskt med guldägg när jag inte har ngn att göra barn med...
    Nemas problemas förstår du Mimmi.. för det står superspermier redo redan sedan igår morse och väntar på guldägget. Sådeså. =)
  • MCT79
    Kvinnans sekret kan vara mer eller mindre gästvänligt för spermier, dagarna innan ägglossning är sekretet mest gästvänligt och precis vad spermierna vill leva i, och då kan de överleva i många dagar.
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3