Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Happiness skrev 2010-07-20 12:50:48 följande:
Haha men oj...ser att jag glömde avmarkera fetis-texten. Här i GBG är det kanon varmt idag och jag och mannen ska ut och bada. Jag börjar må rikigt apa just nu och det blir ju inte direkt bättre i värmen. Men jag ska inte klaga...Kan vara hur illamående som helst bara den lille stannar kvar.....
Tuttarna har blivit bauta stora så mannen har fått nya lekkompisar i sängen. Haha! Inatt drömde jag en hemsk dröm. Att det började komma blod och min tanke i drömmen var att det finns inte en chans att fostret överlever detta. När jag vakande var jag övertygad om att jag aborterat. Tog en stund innan jag fattade att så var inte fallet. Känner fortfarande av obehaget som drömmen medförde.
ODD: Kul att se dig igen! Tänkte på dig och funderade på vart du tagit vägen...men det ante mig att du var ute och flängde och for. Det verkar som det går bra för oss bägge hitills . Underbart! En dag i sänder. Planerar inte framåt alls. Inga barnkläder eller förhoppningar...bara steelhard facts. Det passar mig utmärkt just nu. Har kommit på att det är den taktiken som funkar bäst på mig. Vi alla har väl våra olika sätt för att orka ta oss igenom detta. Roligt att se dig igen vännen! *KRAMIS*
Har förresten varit lite frånvarande (och är) för vi fick inga bra nyheter vad som anbelangar kampen om töserna...så vi har tagit lite paus från allt nu. Och med "mini" så tar vi ju en dag i taget bara också....på torsdag har vi vårt nästa ul och längre än så tänker vi inte. Men det blir bättre igen och då blir jag mer aktiv igen också...
*kraaaaaam på dig bästaste Happi*