Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Om du har BIM idag kan du absolut ge det ett försök imorgon bitti! Hoppas du får ett FINT "gravid" i rutan!
Om du har BIM idag kan du absolut ge det ett försök imorgon bitti! Hoppas du får ett FINT "gravid" i rutan!
Men jag blir så trött nu... Skulle ju testa imorse och precis när jag jag lade stickan på tork, så kommer det BLOD!!! I typ klumpar/strängar... Jag orkar inte detta! Vad var det då? Ett tidigt MF? Jag fick fortf ett svaaagt plus, men det betyder uppenbarligen inte ett skit.
Fy, vad knäckt jag känner mig!
Tusen kramar till alla fina människor här på FL! Är så glad att vi finns här för varandra!
Åh vad tråkigt SoMa! Och jag som väntade på att du skulle publicera en bild på ett gravid-test...
OM det är mensen så är det med all säkerhet ett tidigt missfall. Men det är ju inte alls säkert att det var mensen, många blöder ju i början utan att det är någon fara.
Kolla ifall det kommer mer blod under dagen, om det avstannar eller minskar så är det ju ett gott tecken.
*kram*
Nej!
*¤#%ZZ"&%¤& SKIT! Så ironiskt att du hann offra en sticka på det också! Var det CB du testade med idag som gav svagt plus?
Visade testen postivt så var det nog ett tidigt missfall. Eller så har du fått mens trots att du är gravid. Jag hade mens vid min första graviditet men med facit i hand så skiljer den sig från andra menser. Den kom liksom aldrig riktigt igång. Blödde liksom till någon gång om dagen sen kunde det gå timmar utan att det kom något. Så brukar jag aldrig ha annars. Så håll koll på om denna mens skiljer sig från hur du brukar ha.
Själv testade jag snövitt i morse på äl +13. Brukar aldrig ha en lutealfas längre än 12 dagar, ibland ned mot 10 dagar. Iofs bra att ha en längre lutealfas men är man ändå inte gravid så kan ju mensen komma kan man tycka.
Vi får hänga nästa månad igen, vi verkar ju vara i fas....
STORA KRAMAR!!!
Alicia