Fler som snart ska börja med Pergotime??
brösten värker men jag antar att det bara är PMS... har ringt gyn nu, dom tycker att det är konstigt att mensen inte har kommit och antagligen ska jag få tabletter för allt, mens Äl och slemhinnerna.... grav test minus för tre dagar sen..
Det mest frustrerande i allt detta är att de inte lyckas hitta vart problemet sitter..
Jga tror det har att göra med mina slemhinner är tunn eller ev att ÄL aldrig sätter igång när gyn tror att den gör det, den verkar vara senare än vad dom tror....
Har faktiskt tagit kontakt med en fertilitetsklinik oxå.. känns som att där kanske man kan få ännu bättre hjälp... nått konstigt måste de ju vara=(
har försökt i 16 månader nu
Fy vad jobbigt! Hoppas fertilitetskliniken kan hjälpa er om inte dom andra tabletterna vill hjälpa till...
Här har jag fått mer mens.. Även om det är pyttlite blod så är det ju ändå färskt blod. Och för tidig är den, en full cykel på 20 dagar är för lite tycker jag. Så jag ringde gyn. Fick en telefontid med läkaren ikväll.. Jag läste nånstanns att om man får liiite mens när man äter Pergo så finns risken att ens slemhinna blivit för tunn (tydligen en biverkning av tabletterna) så jag ska fråga om det ikväll med..
Någon annan som har fått tunna slemhinnor av tabletterna med?