• Eddam

Fler som snart ska börja med Pergotime??

Men sassa, hur kan du hålla dig???  Jag håller tummarna stenhårt och hoppas verkligen att horoskopet stämmer, det vore ju HUUUR coolt som helst!!!

Japp, jag har börjat med Pergon igen, och denna omgång ska jag ta mig till provtagningen för att se om jag har haft en riktig ägglossning eller inte.

MariaK7: Har inte heller någon aning om hur stor chans det är. Jag känner som så att blir det tvillingar så blir det, även om det skulle kännas jobbigt men hellre två bäbisar än inga alls!! Trillingar däremot känns ju lite värre..

• Eddam

Välkommen tillbaka Skrållan! Har du haft en bra semester?

Sassa: Testa dig nu då!!! Men jag förstår dig om det känns som mensen kommer komma.. Då känns det lönlöst men vi andra är ju nyfikna!!!

• Eddam

Nej, vad fasen!!! Men självklart ska vi inte ge upp!!!! Vi kämpar på, NÅN gång kommer vi ju stå dör med magen i vädret..

Passa på och njut av semestern!

• Eddam

Hur går det för alla? Någon som känner något? Någon som har börjat testa?

Här tar jag sista Pergon ikväll.. Sen håller vi tummarna för en sjujäkla ägglossing! :.-D

• Eddam

Välkommen hit Fjällräven!

Sassa: Hoppas du får tag på gyn. Sjukt att dom inte kunde läsa vad dom skrivit! Skrikandes Hoppas dom kan läsa ordentligt i morn!!
    Jag har oxå läst att man bara bör ta 3 omgångar i följd och sen vänta en månad och sen försöka igen. Min gyn har inte sagt något om det men jag ska ju ringa efter denna kur om det inte tar sig så får vi se vad som händer..

MD77: Det är ju underbart att man har sån "frihet". Och vilken kvinna du är som gör detta själv! Jag är imponerad!!

• Eddam

Neeeejjj!!!! Men för att lugna dig kan så hade jag lika den första kuren, jag hade 9 dagars lutefas tror jag. Men kuren efter fick jag 13 dagar som jag alltid har! Kändes som kroppen behövde ställa in sig eller hur man ska förklara det..

• Eddam

Sassa: Skönt att det visade att du haft ägglossning!! Då vet du ju att det funkar iaf!

Ja, vi har prickat in ÄL båda gångerna men det har inte velat ta sig ändå.. Men denna gång SKA det gå!!!

• Eddam

Hej hej alla..

Hur går det för er alla? Ingen som ska grav-testa snart va?

Här letar jag febrilt efter ÄL.. Nävars, vi är iväg på semester och jag har inte så mycket tid för datorn just nu.. Men jag lever och är kvar!

• Eddam

Ja, GRATTIS till er som har blivit gravida!!

Fjällräven: Ja ligg i som bara den!

Här har jag en jäkla "mensvärk", i morgon är jag på dag 14 och då fick jag ÄL förra gången, håller tummarna att den ska komma samtidigt denna gång för på onsdag gifter vi oss så det skullle ju passa fint att bli gravid då! hihi

• Eddam

Hej och tack alla, ja då är man fru då..
    Har inte hunnit kolla efter äl så jag har ingen aning hur det står till här.. Men men..

Svar på tråden Fler som snart ska börja med Pergotime??