Fler som snart ska börja med Pergotime??
Jo, finns ju dom som har hur många känningar som helst! Säger dom....
Har du tänkt testa dig imorgon eller väntar du ett par dagar till?
Jo, finns ju dom som har hur många känningar som helst! Säger dom....
Har du tänkt testa dig imorgon eller väntar du ett par dagar till?
Jo jag hade tänkt testa mig! Kan inte hålla mig längre, men skulle egentligen vilja vänta till fredag bara för att vara säker...
Men som du säger så, om man får minus så vet man då åtminstone! Så då kan jag ringa till IVF-kliniken och prata med så jag får mer pergo.
Ska ta tempen när jag vaknar, har den sjunkit så är det ju ingen idé att testa för då kommer mensen som ett brev på posten lite senare.
Har haft lite "hugg" och dragningar i livmodern idag men kan ju lika gärna varaatt den förbereder sig för mensen också. Så himla drygt att inte veta!
Sassa07: Neeej så sugit!
Har inte vågat testa mig än! Tänkte vänta tills lillen sover så ger jag mensen en chans att komma också. Vill ju inte slösa ett test i onödan....
Kunde inte hålla mig, men blev neg för mig också. Typiskt!
Absolut! Snart är det våran tur
Ringde till IVF-kliniken idag och fick en tid om två veckor så det var ju inte så lång väntetid iaf. Varje besök kostar 500kr vilket är helt ok ändå
Men är lite lur på att man kanske kan vara preggo iaf....tempen är fortfarande hög och har mensvärk som kommer och går. Men ingen mens...
Har lovat mig själv att inte testa förrns nästa vecka igen om ingen mens kommit. Hoppas jag kan hålla fingrarna från testet som ligger i skåpet
Sassa07: Vad synd att dom inte kollade dig ändå, är ju alltid skönt att få veta om det gett effekt eller inte. Men det låter ju som att du haft äl eftersom du fått mensen nu.
Funderar på att ringa i veckan till mvc, så jag får ta ett blodprov och kolla hos dom. Vill ju veta innan vi ska till IVF-kliniken på nästa tisdag.
Tempen är på 37,4, ont i tuttarna, mensvärk som kommer och går, trött och halsbränna. Men ändå neg på testarna, senast igår på bim +3
Syskonmaking: Vi ska inte göra IVF, utan bara IVF-kliniken som skriver ut pergon. Måste gå via dom då man redan har barn.
Men hör ju att det är slut på pergo i hela Sverige Jaja....ger mig bara mer tid att gå ner i vikt! Inget ont som har nåt gott med sig
MD77: *weeeee* vad härligt!!