• Fjällräven

Fler som snart ska börja med Pergotime??

Hoppas verkligen! Så spännande

Testen kom imorse med posten, tog ett test i eftermiddag och fick neg. Är nog bara å inse att man inte är preggo. Men vars är mensen då? Är på bim +4 och tempen går inte ner.
    Kanske inte pergon funkade den här gången  

• Fjällräven

MD77: Har försökt via goldpharma med där finns ingenting som heter Pergotime. Vars köper du ifrån?

• Fjällräven

Fimpen72: Tackar! Tänkte bara utifall att det behövs. Men avvaktar ju tills jag pratat med ivf, kanske dom har ett eget lager  om man har tur

Blir så fundersam....fortfarande ingen mens och hög temp. Ska man ringa till mvc och be och få göra ett blodprov eller får man göra det på ivf-kliniken? 

• Fjällräven

Haha ja det vore verkligen ett bra namn på en ev. ny tråd!

Tänker nog också beställa via nätet om mensen dyker upp innan pergon kommit tillbaka på lager. Men så svårt att välja vilken man ska ta! 

• Fjällräven

Sassa07: Ja, vill ju att det ska hända något! Helst så klart ett plus men det verkar ju inte som att det finns någon större chans till det. 
    Tycker bara det är så konstigt att mensen inte kommer, har ju funkat så bra tidigare med pergon. Får nog ta och be om Primolut(?) så att vi kan börja på ny kula. 

• Fjällräven

MD77: Nu är jag på dag 41. Får hoppas på att jag får det, men kanske lika bra att vänta med att dom tills pergon kommit.

Syskonmaking: Jo, det är som segt.. 

• Fjällräven

MD77: Nej det är inte ofta Men den här gången så var det bara drygt när den inte kom, man slutade ju aldrig att hoppas fastän man visste att det var kört!
    Men nu kan vi börja om på ny kula igen  

Svar på tråden Fler som snart ska börja med Pergotime??