• Fjällräven

Fler som snart ska börja med Pergotime??

Tack för svaren! hoppas att det stämmer

• Fjällräven

Syskonmaking: Det gick ganska fort att få svar, om jag inte minns helt fel. Tror det bara tog några dagar så ringde dom.

• Fjällräven

Sassa07: Inte äl här heller än, är på dag 16 och fick ett svaaaaaaaaaaagt sträck. Kommer nog inte ha äl(om jag har får någon) förrns om ett par dagar tidigast.
    Så spännande med ditt ägg! :D Då vet ni vad ni har för er den närmaste tiden  

• Fjällräven

Sassa07: OOO så kul!!!!

Syskonmaking: Tackar!  Hoppas att mensen håller sig borta dom närmaste 9 månaderna för dig nu! 

• Fjällräven

Är på dag 18 och ingen ÄL här heller, men ger inte upp än! Hade ju som sagt äl på dag 22 när sonen blev till så än finns det hopp
    Har känningar, ont i brösten och typ mensvärk, får se om det leder till något. Annars har jag tänkt ringa och be att få mer pergo utskrivet. 

• Fjällräven

Syskonmaking: Så spännande!

Ingen ÄL här som stickorna visar, började ju testa på dag 17 så det kan ju vara så att jag missade den med stickorna. Vi har iaf legat i som kaniner så om den redan varit så har vi iaf inte missat den
    Är på dag 23 så nu lär det nog inte bli någon äl... 

• Fjällräven

ljusgläntan3030: Jag hade kvar från när jag fick pergo utskrivet, har inte varit i kontakt med min läkare än. Tänkte ta och ringa dit om det inte tar sig den här gången.

Svar på tråden Fler som snart ska börja med Pergotime??