• Fjällräven

Fler som snart ska börja med Pergotime??

MD77 skrev 2010-08-31 18:46:34 följande:
    Syskonmaking: Attans också! Men  du har en dag till på dig.Glad Imorgon kommer dem!

-------------------------------------------------- -------------------------------------------------- --------------------------------------------------
    Imorgon är det dags för mig att börja ÄL-testa, dag 10, men jag känner inte alls samma "smärta" i magen som jag gjorde förra gången jag åt Pergo...blir lite orolig. Det känns som att det kanske inte händer så mycket därnere...någon annan som upplevt samma sak?
    Tycks minnas när jag blev gravid så kände jag ingenting speciellt vid äl heller, men jag tempade så jag visste att jag haft ägglossning ändå. Annars hade jag nog inte märkt någonting! Ja...förutom när pluset kom då

idag var vi ju hos ivfkliniken, så himla typiskt att det är slut på pergo överallt! Nu när jag faktiskt har mens och ligger perfekt till för att börja med en kur!
    Jaja..hon sa att det kommer in i oktober igen. Inte mycket att göra förutom å vänta och ändå ligga i! 
  • Fjällräven

Shit så spännande med Fimpen!
    Men tycker också att man kan våga sig på att säga grattis redan nu! 

• Fjällräven

Börjar få lite starkare streck på ältesterna nu!  Känns himla spännande Får se om vi lyckas pricka in någe, om det nu blir någe, inte så lätt alla gånger när man har en liten en.

Hur går det för er andra? 

• Fjällräven

Verkar vara många som är på gång framöver, hoppas det tar sig för oss allihopa nu!

Är pergofri jag med, man hade ju inte så mycket val den här gången  

• Fjällräven

weeeee! Fick fullt utslag på älstickorna igårkväll och imorse
    Och utan pergo, helt otroligt det trodde jag inte. Men får se om det tar sig den här gången... 

• Fjällräven

Sassa: Kommer att ha BIM kring en 30:e.

MD77: Behövde nog en liten extra push av pergon för att få en egen äl, annars hade det nog  inte hänt mycket.

Shit! Hade för en stund sen världens äl-värk! har jag aldrig haft förrut, tänkte det måste vara ett monsterägg som är på väg
    Men nu har det gått över så man kan tänka sig ha sex ikväll ändå! 

• Fjällräven

Fimpen72: Vars gick du för att få metformin utskrivet? Tror jag skulle behöva det, vägen alldeles för mycket. Kilona från graviditeten vägrar att lossna...Min pco blir ju inte bättre av övervikten direkt!
    Var normalviktig innan och skulle verkligen behöva få lite hjälp på traven.
    Är det kvinnokliniken eller vårdcentralen man går till?

Tycker du det har hjälpt dig att äta dessa tabletter? 

• Fjällräven

Fimpen72: Tråkigt med din pappa

Nej, dom är kanske inte det. Får ta och ringa till kvinnokliniken kanske för att höra med dom.  

• Fjällräven

Var på apoteket och fick den sista asken dom hade kvar! Tänkte kan vara bra att ha utifall att det inte tog sig den här gången.
    Och om det tog sig, så kanske man vill ha en tredje sen. Vem vet  

Svar på tråden Fler som snart ska börja med Pergotime??