• Fjällräven

Fler som snart ska börja med Pergotime??

Hoppas det tar sig på dubbelkuren nu då!

Är det nån som tempar samtidigt som dom tar pergo?
    OM jag nu fick äl, så fick jag det bra mycket tidigare än förra gångerna, hade ju känningar kring dag 12-14 om jag minns rätt. Ska bli spännande å se vad som händer!
    Att det ska vara så svårt ibland... 

• Fjällräven

Sassa07: Då har vi samma BIM-dag Så spännande!

Ringde till KK idag för att höra om hur vi ska gå tillväga för att få pergotime utskrivet igen, och eftersom vi redan har ett barn så måste man gå till en privat klinik. Känns som att det kommer att bli dyrt....
    Dom hade stängt till den 16:e så får ringa och prata med dom då, så får vi väl se.
    Men hoppas ju självklart på att det tagit sig på den här kuren, men vill ändå inte hoppas för mycket. 

• Fjällräven

Sassa07: Hade ett paket kvar sen förra gången, så jag har bara ätit en kur denna gång. Har inga stora förhoppningar, eftersom jag har kvar ganska mycket vikt från förra graviditeten....
    Jo jag försökte ringa dag, men dom har stängt till den 16:e för dom höll på att flytta. Inte så mycket att göra, hoppas bara att det inte är svinadyrt!
    När man får pergo via dom så måste man gå på UL och det lär ju kosta, när jag fick via kk så behövde jag bara ta en blodprov på dag 21 och ingen mer koll. 

Har sett många trådar som handlar om Bisolvon här på FL, vem vet? Kanske det funkar  

• Fjällräven

Sassa07: Valt o valt...här har man inte så mycket till val när man behöver hjälp med att få ett syskon. Endast dom som inte har några barn får gå via kk eller barnlöshetskliniken. Vilket är helt rätt egentligen tycker jag, dom som inte har några alls måste ju få hjälp först.

• Fjällräven

Sassa07: Hur känns det? Några känningar?
    Här känns det mest som att mensen kommer att komma när som helst, ska försöka att inte testa förrän på onsdag! Men är sååååå nyfiken!

Ljusgläntan3030: Lycka till med sprutorna!  

• Fjällräven

syskonmaking: Jobbigt med sådana dagar! =/  Som du säger, det är skönt när man får annat att tänka på ibland.
    Hur gammal är din lillkille? 

• Fjällräven

Sassa07: Känner ingenting speciellt förutom mensvärk som kommer och går och högre temp. Så har inte alltför höga förväntningar på testdagen imorgon men å andra sidan så kände jag absolut ingenting heller när jag väntade lillen. 
    Grav.känningarna kom i v. 6-7 nångång.
    Brukar du tempa dig? 

Svar på tråden Fler som snart ska börja med Pergotime??