Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Ensam pappa skrev 2010-07-25 20:52:32 följande:
    Vart ska jag skriva upp mig? :)
    hej vem är du bor? ålder ? hur många barn?? hehe ja är den frågvisa
  • sonen08
    figurehead skrev 2010-07-25 20:50:32 följande:
    ja en bra sås reder sig själv
    prata inte om mat nu men
  • sonen08
    Isnogood skrev 2010-07-25 21:04:16 följande:
    Gör en "Det här är jag"-lista

O förbered dig på att de yngre tjejerna i tråden kommer att attackera värre än urhungriga örnar Drömmer
    shhhhhhhhhhhhhhhhhh
  • sonen08
    Ensam pappa skrev 2010-07-25 21:42:34 följande:
    Oj då... såg att jag var lite sent ute! missade visst kryssningen. Var det ngn som fick napp?
    de kommer flera vem är du då?? ålder bor o har du barn???
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-07-25 21:48:13 följande:
    han kallar sig för ensam pappa så jag misstänker att han har barn..
    yepp två söta med lika söt som pappa sin hehe bra ålder med japp ja snokat nu återstår bara veta va han bor hehehe

men men min otur lär han inte bo i skåne
  • sonen08

jahappp är suuuuperirriterad!!!!!!!!!!!1 hatar csn!!!!!!!!!!!!!!!!!! jaja.....suckar bara ännu mera.... varför ska de säga olika saker heeeeeeeeeeela tiden. Vet nu att ja kan bli beviljad csn om ja skickar in alla papper MEN!!!!!!!! mitt återkrav ska egentligen 0as men de har de då f***********n inte gjort....

• sonen08
    figurehead skrev 2010-07-26 13:18:15 följande:
    vad menar du med att ditt återkrav ska vara 0?
    ja de sa så till min mamma som ringde åt mig pgr av en grej hon skulle kolla upp eftersom de är 5000 kr de handlar om så har ja inte de i bakfickan så skulle de hjälpa mig med den skulden,. men eftersom ja går på bidrag så ska ja enligt csn lämnat in ett papper som gör att beloppet skjuts fram under tiden ja pluggar men de har bara sänkt beloppet inte nollat de under detta år ja gått på bidrag... blir ej klock på detta.
  • sonen08
    upyours skrev 2010-07-26 17:40:43 följande:
    Har ni ett CSN-kontor där ni bor? Då skulle du kunna gå dit med alla papper och en gång för alla lösa skiten.
    nej de ligger i strömsund
  • sonen08
    upyours skrev 2010-07-26 18:47:55 följande:
    Skit också! Men ring dem och fråga vem det var som sa att de skulle nolla dina skulder och vem det var som istället reducerade det. Fråga dem varför de inte kan samarbeta och varför de ger dig olika besked varje gång.
    mamma ringde 2 ggr idag och båda sa om ja fixar intyget så nollas beloppet eller ja de skjuts upp tills ja pluggat klart. men när ja har mailat så har de sagt ja MÅSTE betala beloppet innan ja kan söka bidrag... blir snurrig av alla dessa budskap...
  • sonen08
    upyours skrev 2010-07-26 19:06:20 följande:
    Säger ni olika saker, du och din mamma, eftersom ni får olika budskap?Obestämd
    nej hon ringde bara o frågade hur de låg till med mitt årsbelopp om ja behövde betala det. Sen vet ja inte mycket mera hon sa att ja behövde intyg för att skulden skulle skjutas fram. ja maila dem o frågade om de fanns möjlighet och få csn bidrag trots skuld och då sa dom att ja vart tvungen o betala in årsbeloppet trots allt de visste dock inte att ja har bidrag nu.. de var va min mamma sa. ja fattar inte men men maila dom idag så ja hoppas få svar
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D