Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Isnogood skrev 2010-07-27 22:23:52 följande:
    Hafifaan!! Spöke Never! never! never! Död

Ja tar gärna hem grabbarna förstås  Drömmer  ...bara ja slipper tv-teamen Obestämd
    hehe skoja men du hade nog kommit med i programmet fått mest brev av alla hehe
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-07-27 22:35:36 följande:
    Han flyttade ut i slutet av november.. Men dom har ju gjort det mesta fort.. Dom har köpt hus ihop redan o ska flytta in i det i helgen.. Så dethär var extremt väntat.. Jag misstänker även att hon vill gifta sig till våren/sommaren oxå. Skulle inte bli ett dugg förvånad.
    Hoppas bara det blir bra för mina barn...

Jaså? Trevligt..
    okej. är hon en bra förebild till dina barn då?? eller du ogillar henne???

japp han ja dissade och han ja var ihop med i 2 veckor ska ja nu träffa hehe ja jag vet ja veeeelar
  • sonen08
    MysTic PrincesS skrev 2010-07-27 22:44:14 följande:
    jag är så uttråkad... hmm.... o innan nån kommer med nått tips om städa... jag orkar inte

Tips på roliga sidor? Vad som helst.... desperat snart... passande nog Tungan ute
    vildawebben

har städat idag så de räcker nog för dig med kände mig som askungem förrut stod o skrubba golvet i duchen o kaklet med men nu är de skinande reeeent o de var gött o få bort kalket
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-07-27 22:41:30 följande:
    jag tål henne inte.. har inte träffat henne sen oktober eller nåt sånt.. har ingen lust att träffa henne heller.

vel-pelle..
    själv ska jag till lammköttet på torsdag när jag är barnledig.. Jag är lite kär...
    japp ja vet är barnfri lördag-söndag eventuellt kanske även fredag beror på hans rygg vi ska testa fre-sö om de går
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-07-27 22:50:24 följande:
    en dejt är ju bara en dejt liksom.. bara testa o se om det är nåt att ha..
    jopp ja sagt som de var tillhan varför ja drog mig ur så nu kör ja med öppna kort och visst var han besviken att ja nobba han sist men ja skrev o sa som de var och han acceptera det och skrev visst kan vi ses o ta de lungt bara snacka känns bra
  • sonen08

Skulle ligga i sängen igår och prata ju med er Men nepp sonen var på gnäll o skirkhumör så fick ta han istället o tur var väl de Ni hann inte skriiiiva såååå mycket hehe  sen har han gnällt massa i natt något har vart feeel vet ej vad men han har gnällt en himla massa och bara velat ligga på min axel.

• sonen08

känner mig rätt förvirrad o ensam just nu

• sonen08
    Majuutschi skrev 2010-07-28 20:39:25 följande:
    Vad nu då?
    skulle ha fest i helgen och bjudit hit folk men nu blir de inget av Alla ska hem till min "kompis" på grillkväll och ja är inte ens bjuden.... Känner mig så ensam stundtals då ja inte har många vänner och ja bara har min son.. visst min son är mitt allt men önskar ja hade nån nära vän och umgås med
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-07-28 20:57:05 följande:
    Vilka skitar!!
    Vet hur det känns ibland. Men det är bara att försöka hitta nya kontakter som man kanske får en bättre relation till. Folk som sviker eller som bryter det dom sagt står inte högt upp på min lista över folk jag vill umgås med. Hellre ensam än med falska vänner.
    jo de är alltid så ja har fått ställa in mina fester som ja har försökt anordna så nu lägger ja ner det... Känns inge kul längre. har haft 1 fest men har planerat kanske 4 st men de runnit ut i sanden....Orkar inte bry mig längre... känner 4 mammor här i stan varav en av dem är hon... vi bor nära så de känns lite surt... men ja skiter i vilket nu.. ja hoppas skapa nya kontakter när ja börjar plugga.

men blev irriterad på studera när ja fråga hur lång tid de tar innan man vet besked om man gjort en omanmälan.. ja de beror på om vi har tid och gå igenom ansökan eller inte... hallåå suuuris.
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-07-28 21:37:03 följande:
    Jobbigt.. Jag började skaffa mig nya kontakter i höstas då jag kände att jag o exet hade glidit helt isär o jag trivdes inte att hänga med hans kompisar.. så nu har man ju några kompisar o så bor syrran här oxå o henne umgås jag väl med mest.. Men jag lär känna nytt folk hela tiden.

vilket knas.. hoppas du får svar snart! Själv var jag lite paranoid o tackade ja en gång till till sjukgymnastprogrammet för säkerhets skull..
    ja har tackat ja till lean production ändå.. för att ha nån säkerhet nu i höst men kommer ja in på den andra linjen kommer ja tacka ja till den och hoppa på den. men skicka in papper nu för lean prodction till csn så ja får nån ersättning när ja väl börjar

ja har träffat fyra tjejer sen ja fick barn och de är utanför exets vänskapskrets innan umgicks ja bara med hans vänner men INGEN har hört av sig sen vi bröt upp.... inte heller till han... men men

Ja hoppas ju få flera vänner här i stan för de som ja umgås med nu verkar alla "känna" alla de är ju samma krets de umgås i och festar i...
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D