Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

upyours skrev 2010-07-26 21:00:19 följande:
    Fan vad otacksamt! "Men inte ger de mig något ändå"
    hehehe vaaa är inte otacksam
  • sonen08
    upyours skrev 2010-07-26 21:07:45 följande:
    Bara för att mina komplimanger inte ger dig något ändå så ska jag spara dem åt de brudar som det ger något till. Så det så.
    hehehe va inte SÅ ja syftade på fick komplimnager av 2 killar på en fest men INGEN av dem minns de sagt något så de så.....:P
  • sonen08
    upyours skrev 2010-07-26 21:24:06 följande:
    Så oartigt. De måste ha varit aspackade.
    mmm men skiter i vilket.. ja får komplimnager ofta nu har bara svårt o ta till mig vissa
  • sonen08
    MysTic PrincesS skrev 2010-07-26 21:39:02 följande:
    Det är svårt om man tidigare fått komplimanger som haft annat syfte, t ex att göra sig rolig på någons bekostnad eller för att såra någon. Har själv svårt för det men övar och övar på att inte tolka dom som ett dolt motiv till nån elakhet.
    har alltid vart dålig på o ta till mig komplimnager alltid sagt tillbaka du ljuger du kan inte tycka så om mig den o den ser ju bättre ut än mig ja vet ja har haft suuuuuperdåligt självförtroende självkänsla delvis en av anledningarna till att ja går ner i vikt för att få upp dessa 2 saker för att kunna ta åt mig och kunna känna WOW ja är fin och söt och så.. enda ja kan hålla med folk om även innan är att mina ögon är ja suuuupernöjda med men resten kan ju man disskutera.. därför har ja kunnat suga åt mig av de men resten som sagt om min kropp har ja bara slagit bort för varför kan nån tycka så om mig när de finns andra snygga smala tjejer o ja som är tjock/ mullig va de??  så har ja alltid tänkt
  • sonen08
    upyours skrev 2010-07-26 21:48:06 följande:
    Det spelar väl ingen roll hur andra tjejer ser ut? Om DU får komplimanger för DIN kropp är det för att JUST DU föll JUST DEN personen i smaken. Den personen kanske inte tycker att de tjejer DU tror är snyggare än dig, är snygg.

Ta t.ex. Angelina Jolie. Så jävla många killar som skulle vilja komma henne innanför trosorna. Men jag skulle inte vilja ta i henne med tång ens. Smaken är alltså som baken. Kom ihåg det och sluta avfärda killarna komplimanger. Annars får du inga till slut och då kommer du att må dåligt över det istället.
    nej ja vet de men pgr av mitt dååååliga självförtroende och självkänsa som gjort ja tyckt o känt så....
    Sen är de inte kul o höra som tonåring av sin far att ja borde banta då var ja smal
  • sonen08
    MysTic PrincesS skrev 2010-07-26 21:56:23 följande:
    Dåligt självfötroende är inte alltid lätt att tampas med, jag vet Obestämd har själv varit på botten gällande det. Såg inget bra med mitt utseende eller kropp. Men började så smått försöka se att jag är inte så ful eller fet som jag fått för mig. Börja med att stå näck eller lite påklädd framför spegeln. Se det positiva med att du är unik, din kropp har burit och fött fram ett underbart barn. Se inte skavankerna utan se dig, hur bra du är, att du är vacker. Och din kropp är inte så mullig eller tjock. Det kommer inte gå på en vecka eller 2, men öva på att se det vackra med just dig så växer ditt självförtroende sakta men säkert

Hjärta
    ja vet det men de var innan ja fick barn som de var som värst nu vet ja ju att ja har fått barn och kroppen har förändrats men vill gå ner i vikt har 10 kg kvar har lyckats gå ner 15 kg och de trodde ja aldrig om, mig själv. älskar livet och ja älskar min son min son är den ja brinner för och vill finnas vid hans sida därför en stor del med att ja vill ner i vikt för att bli hälsosam och bli fri från den där riskzonen för olika sjukdommar samt få en högre självkänsla och självförtroende ja är mycket gladare idag och ja njuter verkligen av livet och vara mamma min son är de ja lever för
  • sonen08

Insett att de är FARLIGT och gå på stan och kolla rean idag slank de hem 2 polotröjor till sonen för ONLY 39 kr

• sonen08
    Isnogood skrev 2010-07-27 09:59:42 följande:
    Hej hopp gummistropp

Här var det djuplivat o samspråkigt Drömmer

Så här är det för MIG=

JAG behöver en man i mitt liv
    JAG behöver en man i mitt hushåll
    JAG behöver en man att dela vardagens glädje o bekymmer med
    JAG behöver en man...
    Tjaa...det kanske hade räckt att skriva bara sista meningen där förstås...men just nu har jag lite tid över så då passade ja på o skriva lite extra Cool

Näe...ja skulle inte bara kunna nöja mig med att vara särbo, självklart till att börja med...men mitt mål är ju i alla fall att DELA LIVET o även hushållet (gården) o alla måsten runt omkring, ha någon att krypa upp hos i soffan, någon som finns där för mig  o jag för honom, dela glädje o bekymmer med, dela vardagen med

Nu tror ja inte att det kommer att bli så...jag börjar så smått ge upp hoppet...för HUR ska man kunna träffa någon..? Jag jobbar, kommer hem, tar hand om gård, hem, djur o barn, går o lägger mig alldeles för sent, går upp alldeles för tidigt o åker till jobbet igen....  Obestämd året om dygnet runt...

Förutom krogbesöken då...men där e ju snubbarna så tokiga så ja har svårt att tänka mig att det finns något förhållandematerial där Tyst
    bonde söker fru kanske vore något för dig programmet eller ensam mamma söker
  • sonen08

ja vill med ha en karl MEn kommer inte lfytta ihop i första taget utan senare om kanske 1 år när man vart tillsammans då ja vill ta de lungt och inte RUSA in i något men han ska vara lika mycket delaktig i hushålsysslorna och hjälpa till annars kan ja lika gärna bo ensam vägrar o ha en sån karl igen

• sonen08
    Majuutschi skrev 2010-07-27 22:16:20 följande:
    Jag misstänker att min blivande exmake ska ha barn med sin "sambo" ("-tecknen är där pga att dom inte är sambos påritkigt efetrsom vi fortfarande är gifta.... ) i januari.. Det märks väl om mina misstankar är rätta o då blir det spännande att se hur min blivande exmake klarar av ett barn till... Hoppas dom skaffar ännu ett barn.. Vad kul.. skadeglad? Jag? Vadå?
    oj de gick fort hur länge sen är de ni separerade??

Ja är veligare än veligast hehehe har dejt i helgen
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D