Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

upyours skrev 2010-07-23 20:52:31 följande:
    Va? Jag fattar inte...Skrattade du mest eller inte? Men jag hoppas att du lever ett långt och hälsosamt liv. Me like happy girls
    hehehe skratta mest på festen speciellt de 2 sista timmarna då ja var suuupertrött och de mobba mig för en grej så kunde ja inte sluta skratta ju mer de sa till mig ju mer skratta ja för de härmade mig o mitt skratt hehehe
  • sonen08
    upyours skrev 2010-07-23 21:03:43 följande:
    Fan att jag missade det där! Du och jag borde festa ihop nån gång
    hehe kom den 31 då ja lär skratta liiiika mycket då med;.-)
  • sonen08
    upyours skrev 2010-07-23 21:14:53 följande:
    Det hade nog jag också gjort. Men tack för förslaget
    hehe skit i de då:P
  • sonen08

ÄR irriterad............GRRRRRRRRRRRRRRR man okupperar inte andras tvättider med att både hänga upp i torkskåpet och i torkrummet GRRRRRRRRRRRRR så nu får ja snällt hänga upp min tvätt i rummet......Vill F***n inte det och han var där i källaren när ja var där nere och stog lääänge i torkskåpet.....Alla andra brukar fråga men inte han............ irriterande!!!!!!!!!!

• sonen08
    MysTic PrincesS skrev 2010-07-24 18:56:06 följande:
    Här får man ha kvar tvätten i torkskåp och torktumlare 1 tim efter sin tid. Vet inte vad ni har för regler, men ta ut hans kläder och lägg på en bänk och häng in dina när maskinerna är klara 
    nepp här gäller de i sin tvättid man har tid på sig att få sina kläder torra men idioten hade ju nu låst skåpet samt tagit feeeel på sin tvättid och var påverkad till tusen av något,...han försökte inte vingla men han var påverkad....
  • sonen08
    daddy XL skrev 2010-07-25 11:39:54 följande:
    några  bra filmtips en sån här tråkig grå dag då?
    du kan hoppa till min soffa kan vi se något ihop
  • sonen08
    daddy XL skrev 2010-07-25 12:10:56 följande:
    *hoppar* :)
    hehehe
  • sonen08

haft en skittdag idag bara gått o småätit uuuuuuuusch inge bra alls. men sen körde ja 45 min zumba då kändes de bättre annars har vi ine gjort så mycket ja fyllt på min mp3 med nya låtar hitta min efterlängtade äääälsklingslåt så nu spelas den varm här hemma

Imorgon hoppas ja de är bra väder så vi kan ut och busa lite eller gå en runda

• sonen08
    Isnogood skrev 2010-07-25 20:25:56 följande:
    Ja som trodde ni delade soffa... Drömmer
    haha han kom aldrig juu
  • sonen08
    Isnogood skrev 2010-07-25 20:41:01 följande:
    Karlar...bara fulla av tomma ord... Obestämd

Å så stundtals underbara Solig

För att inte tala om...användbara
    hehe klarar mig utan Är en händig kvinna som inte behöver hjälp har lyckats klara mig själv i 1 år så
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D