Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Fått veta hur allt ligger till nu av  han..

• sonen08

haft en toppen kväll äääääääääääär på strålande humör

• sonen08

Fick kommentarar igår från 2 killar men men nu i veckan ska ja köra håååård träning nu ska mina 10 kg väck Ska ja plugga vill ja ha lyckats sååå mycket som möjligt att de ska försvinna blir zumba häär hemma och promenader och cykelturer sååå på lördag hoppas ja komma under mitt delmål så ja väger under 90

• sonen08
    Majuutschi skrev 2010-07-17 23:27:12 följande:
    Härligt..
    yes hittat en crosstrainer ja vill haaaa men får se just nu ska ja shoppa loss denna månaden till sonen och fixa mitt skrivbord Har fått igång mitt internet igen så nu ska ja ha mitt efterlängade skrivbord
  • sonen08

hello Lever och idag har vart en superbra dag ja fredagskvällen var meeed suuuper fick komplimanger 2 av de manliga könet och en av min kompis Den ena är såååååå snygg som kalla mig sötnos hehehe Den andre hmmm vill ja inte ta i me tång ens pgr av hans behandling av en tjejkompis men men komplimnager är aldrig fel

• sonen08
    Majuutschi skrev 2010-07-18 21:07:56 följande:
    Komplimanger är bara ta åt sig av..
    yees De Gör ja IDag börjar ja mitt nya liv har flängt som tusan idag och även gått 1 h promenad idag Ja ska neeer ja är sååå sjuuukt taggad
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-07-18 21:18:53 följande:
    Härligt!! Kan ju tänka mig att du får inspiration av alla komplimanger..
    japp men de som taggar mig mest är att ja ska börja plugga men ja man vill ju bli snygg med För och ha chans på nån kille hehehe
  • sonen08

åååååååååååååååååååååååååå.... vill veta vill veta... suck orkar inte gå runt o leva i ovisheten.... men för feeeg för o fråga...

• sonen08

ja ääär feeeg ja vet men men får väl hoppas om 2 veckor...

• sonen08
    figurehead skrev 2010-07-18 22:47:15 följande:
    ska du vänta så länge?
    njeeee men vet ej va ja ska säga till personen........
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D