Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Majuutschi skrev 2010-07-11 23:09:10 följande:
    Nu ska denna dagdrömmande knasisen sova...

Sonen:
    Hoppas dom lägger ut beskeden så du inte väntar i onödan!

Gonatt o sov gott!!
    Kraaaam!!
    kan ändå inte sova så....
  • sonen08

Ännu syns de inget på sidan...suckar hatar o vänta hehehehe....

• sonen08

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA wieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Ja kom in ja kom in ja kom in dansar av glääääädje

• sonen08
    MysTic PrincesS skrev 2010-07-12 11:16:37 följande:
    GRATTIS {#emotions_dlg.flower} Solig
    tack men är sååååå kluven just nu:-/
  • sonen08
    MysTic PrincesS skrev 2010-07-12 11:24:37 följande:
    Varför det?
    om ja kommer klara kurserna men min adhd:-/ Hade velat komma in på nr 2 istället men nu kom ja in på första hands valet.....så de är kluvet...
  • sonen08
    MysTic PrincesS skrev 2010-07-12 11:56:02 följande:
    Om du förklarar för lärare mm så de vet om din adhd så kan de nog även hjälpa dig vid behov. Men vet de inget så är risken för misslyckande ganska stor. Hur lång är kursen?
    2 år och så är de distans all utbildning är via internet.
  • sonen08

skulle säkert klara utbildningen men de är alla svåra ord som man ska fatta ju...jaja de löser sig Inget är omöjligt..nu ska ja bara bråka med csn så ja får csn nej nu ska ja fixa kalrt mig sen ska ja o sonen in till stan o åka karuseller de är gratis åkning i 1 h

• sonen08
    figurehead skrev 2010-07-12 12:38:52 följande:
    Vilket kom du in på?

Jag läste distans i 2 år kombinerat med heltidsjobb sista året. Hade halvtidsjobb första året och kompletterade med studielån.

Det var skittufft rent ut sagt, men fördelen är ju att jag har ett litet studielån bara.
    på mitt första handsval lean production...De är första året som är obligatoriskt sen får man välja om man vill gå nr 2 men men får se hur de går...Sonen kommer ju vara på heltid på dagis så kommer ha dagarna fulla med plugg
  • sonen08
    figurehead skrev 2010-07-12 16:44:41 följande:
    Ok, kan vara ett bra val Lean är lite i ropet just nu.
    får hoppas ja klarar de med
  • sonen08
    figurehead skrev 2010-07-12 19:07:07 följande:
    det gör du säkert,

Vet du hur det är upplagt?

dvs vet du om det är inlämningsuppgifter eller mycket tentor?

Vi hade bara inlämningsuppgifter. Mycket bättre än tentor tycker jag iaf.
    vet bara att utbildningen ligger via internet och att de är 4-7 oligatoriska träffar vet inget om tentor eller inte.
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D