Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Majuutschi skrev 2010-07-13 22:23:38 följande:
    ja jag såg det... Helt sjukt.. :-S Dessutom är ju din bild är ju skitsnygg..

Allt med solskyddsfaktor.. Får utslag. Men barnsolkrämerna är mycket snällare än dom för vuxna eller dom ansiktskrämer som dom blandat i lite solskydd i..... Det är värst i ansiktet.. Jag bränner mig som tur sällan, men det är ju inte så att jag ligger o pressar i solen speciellt ofta heller....
    heheh den där fick ja äta upp att ja bränner mig sällan brände ju mig som tuuuusan så kommer never ever gå utan solskydd på stranden mer... Men just nu är de allt annat än strandväder moln och lite svalare sååååå skönt
  • sonen08

hmmmm ja tror de är party i stan hahahha hör musik ända hit eller ja dunket

• sonen08
    Majuutschi skrev 2010-07-13 22:32:07 följande:
    Man får vara lite försiktig med solen, speciellt om det blåser lite för då blir man inte lika varm heller... Det är då det är farligt för man känner inte när det bränner.
    jo men ja tänkte ju som så att ja behöver inge skydd för ja klarar de ändå.. men nej har inte vart så i solen innan som ja är på stranden i sååå måmnga timmar utan skugga eller ja du fattar.. men nu kommer ja smörja mig med 50 på ryggen och 15 på resten av kroppen för att slippa bränna mig samt att vi har parasollet nu med.
  • sonen08

insåg precis att ja måste fixa mitt skrivbord så ja har nånstans o plugga samt exet får sitt J********vla skrivbord så sonens säng kan flytta in i sitt rum hehe... de är 1½ år sen snart hans säng skulle in dit Men men

• sonen08

hoppsan nu har ja säkert gjort något dumt men men får se hur de blir i slutändan..

• sonen08
    Majuutschi skrev 2010-07-14 20:59:28 följande:
    Vad har du gjort? *nyfiken*
    heheh de du
  • sonen08

hehehehehehhe svävar på ROSA moooln Hoppas hoppas hoppas verkligen han kommer in til stan på freeedag... Han ääääär såååå gullig och sååå snygg juuu.. Och han tror vi kommer matcha perfekt men men de återstår ju o se

• sonen08
    Majuutschi skrev 2010-07-14 21:21:53 följande:
    Får hoppas det går bra..
    Japp ja med de ja gjort är o ändra lite i min studieplan... får se hur de går....har ångrat mig lite men står fortfarande som antagen på de ja kom in på men har tagit beslut att ja hellre vill bli fritidspedagog
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-07-14 21:37:06 följande:
    Oukeij.. Hoppas det löser sig med allt sånt oxå..
    tack Hope so too Me har fortfarande tackat ja till de andra utbildningen så får se hur de blir. men men får se hur d eblir med heeela balettten.
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-07-14 21:39:20 följande:
    Dagens nyheter:

Prosit har hämtat ut sina brillor..
    Fiiiina Ska med fixa brillor nästa månad Denna månaden blir de shopping av höst kläder till sonen och ja ska unna mig mera kläder Har hoppat de dessa 2 år så behöver liiiite nytt i min garderob
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D