Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Rasmus Seebach – Natteravn
    Sean Banan – Skaka Rumpa

här har ni mina 2 nya favorit låtar rasmus låten går mest här hemma då den är sååååååååå bra har äntligen fixat en playlist på spotify
  • sonen08

hello...shit va ni två babblar skaffa ett rum

• sonen08
    Isnogood skrev 2010-07-31 12:12:42 följande:
    Fifaan...i går kväll cyklade jag in till stan (strax över 1 mil), mötte upp en kompis o gick ut på krogen...när krogen stängde tappade jag bort kompisen, hakade på några andra....o kom hem för en halvtimme sedan.. Drömmer
    hoppsan kanske var bra eller dåligt o tappa bort kompisen då
  • sonen08
    Isnogood skrev 2010-07-31 12:34:10 följande:
    "Harkel"
    Om JAG svarar (vilket jag ju gör ) så var det BRA
    Om HAN svarar (kompisen alltså)..."funderar"...så vet ja inte riktigt Drömmer he he he, näe, va nog ingen fara..han hängde ganska mycket med en tjej där innan stängning så ja antar att han hade sällskap när han gick från krogen

Det lite smååååjobbiga...killen ja va kvar hos över natten...är kompis med min ex-man Obestämd
    Men söööööööööööööööööööööööööööt (!!!!!!) charmig....o underbar..... "Drömmer mig bort"
    men vaddå din exman är din exman och man kan ju inte hjälpa vem man fallar för??? sen har ni ju redan avslutat erat kapitel med så sikten är ju fritt
  • sonen08
    White rabbitt skrev 2010-07-31 12:31:56 följande:
    Krav för killar:
    * Singel - lika singel som Beatles "All you need is love"-singel
    * Snygg - min blygsamhet förbjuder mig uttala mig. Det är bara en kvinna som sprungit skrikande ifrån en date och hon hade säkert ätit någon olämpligt.
    * Trogen - i nöd och lust.
    * Fräsch - sa jag att mitt familjenamn är Wunderbaum?
    * Snäll - omtänksam, stöttande och alla andra goda paregenskaper.
    * Social - men visst!
    * Ärlig - lögner krånglar bara till och ska hållas reda på. Tell it like it is.
    * Tycka om barn - yes och alltid omtyckt av barn.
    * Ansvarstagande - you bet!
    * Kärleksfull - mycket!
    * Romantisk - ser alltid de romantiska möjligheterna, inte minst i vardagen.
    * Glad/positiv - lösningsfokuserad optimist och glad, dock ej konstant flåshurtigt glad som de där 33-åriga manliga programledare i tre nr för små t-shirts i barnprogrammen
    * Bra i sängen - that's for me to know and you to find out (konsten att tråka ut är att berätta allt)

Suveränt initiativ med mycket humor! Ska scrolla mig bakåt på sidorna nu och djupdyka i desperationen. Ha en bra lördag alla!
    Bor ålder???
  • sonen08

Börjar få kalla fötter o nervös som tusan..........AAAAAAAAAAA vager ja mig in på

• sonen08
    White rabbitt skrev 2010-07-31 13:04:09 följande:
    33 år och i Lund.
    sonen08 skrev 2010-07-31 12:43:56 följande:
    Börjar få kalla fötter o nervös som tusan..........AAAAAAAAAAA vager ja mig in på
    Kalla fötter i juli låter inget vidare. Något kroppsmeterologiskt fenomen som säkert kan botas. Nervös som tusan? Och sedan det där AAAAAAAAAAAAAAAA som om du åker frittfallbacken i Livets berg- och dalbana? Seså, nu tar vi ett djupt andetag och fokuserar bilden på skärmen. Bra. Ingenting har hänt, ingenting att vara nervös för. Den här sidan har säkert inte så mångabesökare, hittills är det ju bara 88761 besök registrerade, så din och min dialog är säkert helt privat. Hej, förresten. Behöver du stöd kring dina nervösa anfall eller vill veta mer om mig, nervlugnande eller ej, är du välkommen att skriva till min Inbox. Mer än gärna.Glad
    ååååååååååååå rätt del av sverige wieeeeeeeeeeeeeeee
  • sonen08
    Isnogood skrev 2010-07-31 13:05:04 följande:
    Joo...iof...men det känns ändå så där lite...halvmysko.. Obestämd
    Men men...kan ju i alla fall säga ärligt att ingenting faktiskt hände annat än att vi sov i samma säng... nära Drömmer
    men alltså inte DET
    hehehe tror du ja går på den heheheh
  • sonen08
    White rabbitt skrev 2010-07-31 13:04:09 följande:
    33 år och i Lund.
    sonen08 skrev 2010-07-31 12:43:56 följande:
    Kalla fötter i juli låter inget vidare. Något kroppsmeterologiskt fenomen som säkert kan botas. Nervös som tusan? Och sedan det där AAAAAAAAAAAAAAAA som om du åker frittfallbacken i Livets berg- och dalbana? Seså, nu tar vi ett djupt andetag och fokuserar bilden på skärmen. Bra. Ingenting har hänt, ingenting att vara nervös för. Den här sidan har säkert inte så mångabesökare, hittills är det ju bara 88761 besök registrerade, så din och min dialog är säkert helt privat. Hej, förresten. Behöver du stöd kring dina nervösa anfall eller vill veta mer om mig, nervlugnande eller ej, är du välkommen att skriva till min Inbox. Mer än gärna.Glad
    hehehe njeee fått kalla fötter för en träff som sker idag med en som ja haft ihop de med förrut...känns som ja vet inte om ja vågar gå den vägen igen med han...

men du kan ju komma o rädda mig
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D