Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Majuutschi skrev 2010-07-31 23:23:43 följande:
    Ja jag har ju redan sagt att du o sockerkicken var med i planeringarna..
    hehehhehe ja trodde du syfta på DIN son och non socker kiclk hehehehehhee
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-07-31 23:28:23 följande:
    såfort du ser till att visa dig bland killar.. Sålänge du mår bra o trivs med dig själv så kommer killarna dras till dig på en gång... Trust me, jag vet hur det är....
    hmmmm men då måste ja beblanda mig med drägglande karlar som behöver haklappar och luktar svett och dricker öl eller snusar o röker och kollar på brrrrrrrrrrrrrrrrum bilar  eller sport eller snygga brudar i lyxförpakningar  uuuuuuuurk nej tror ja håller mig inne tills mannen i skåne dyker upp vid min dörr heheheh
  • sonen08
    White rabbitt skrev 2010-07-31 23:30:36 följande:
    Instämmer. Självkänsla och självförtroende attraherar. Givetvis inte om personen är överdrivet kaxig eller egocentrerad. Det räcker att det märks att personen trivs med sig själv, så skickas genast positiva signaler ut kring personen ifråga. Majuutschi bevisar ånyo hur klok hon är.
    me andra ord är de kört för mig...när alla andra bra och kloka människor finns
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-07-31 23:31:11 följande:
    Nej vad jobbigt.. hade för mig att ni hade varit på stranden tillsammans nyligen o nåt annat sånt oxå.. Men jag kanske minns fel. Jag o mitt ex "pratar" via mail om det är nödvändigt o så går vi på samarbetssamtal som itne går sååå himla bra... Menmen, nån dag kanske vi drar åt samma håll gällande barnen.......

okej nej vi var på stranden men d evar ytligt som tusan han försökte spela cool för min kompis var med där med.
  • sonen08

men men som de ser ut nu är de rätt mörkt ut på kill sidan men men tänker inte lägga för mycket energi på de heller de kommer när de kommer. har 10 minus att gå innan ja kan känna mig snygg o "fin" så innan dess lär ja väl inte hitta nån men men som sagt orkar inte bry mig nu utan focuserar på de som är för mig viktigt i mitt liv. kommer de in nån i mitt liv o får upp mitt intresse så kommer ja ta chansen o se vart de leder till men ännu är den vägen fri

• sonen08
    Majuutschi skrev 2010-07-31 23:38:31 följande:
    nej det är ju du som är sonen.. o sockerkicken är saknad....
    hehhehe fatta de nu mnen när ja ´läste de så fick ja för mig något annat hehehe..
  • sonen08
    White rabbitt skrev 2010-07-31 23:38:45 följande:
    Tack, bilden är glasklar!Glad
    sonen08 skrev 2010-07-31 23:31:54 följande:
    me andra ord är de kört för mig...när alla andra bra och kloka människor finns
    Du är väl också en bra och klok människa? Vidare är du den som kommunicerar med mig mest härinne, vilket jag också ger gott betyg för och såklart värdesätter. Måste dessvärre fortsätta lite med målningen, men tittar in på MSN om ett tag (25-30). Nej, det betyder inte att du måste sitta och vänta (självfallet), men eftersom jag är tre timmar efter med allt idag så behöver den där väggen strykas klart. Jag vet, klassiskt manligt resonemang. Jag får väl ta en snyting på min George Clooney-haka sedan. Må gott så länge!
    jaaa har heeeeeeeeeeeeela natten på mig o vänta är  piggelin efter min power walk ikväll så ja väntar meeeer än gärna på denna manliga kanin
  • sonen08

Har insett nu VARFÖR min kompis som bor nära mig har tagit avstånd till mig.....PGR av mitt ex....suckar

• sonen08
    Majuutschi skrev 2010-07-31 23:44:36 följande:
    Var inte så neg.. Upp med hakan o ut med boobsen..
    heheh får konsiga förfrågningar nuuu
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-07-31 23:53:26 följande:
    Jaså?
    hehe de som har festen en kille vill tydligen komma hit o sova hos mig hehehe
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D