Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Punkster skrev 2010-08-01 13:54:38 följande:
    Haha, själv behöver jag någon som står ut med alla järn jag har i elden som tar en del tid. Någon som inte har något emot att lyssna på hög musik med jämna mellanrum. Nån som kan stå ut med att jag inte bäddar sängen eller viker mina kläder snyggt. Och nån som kan acceptera att jag vill äta ravioli och fiskbullar ibland... =)
    hmmmm har man barn och så vill man gärna slippa ha ett vuxet barn visst bädda sängen o vika kläderna gör ju den som tvättar men att hjälpas åt hemma är a och o för mig annars funkar inte ja..
  • sonen08
    figurehead skrev 2010-08-01 14:02:53 följande:
    ok, är nog betydligt roligare än Lean.
    japp samt d eär på skolan med.. så ja hoppas verkligen att ja kommer in.. annars får ja se hur ja löser de..
  • sonen08
    figurehead skrev 2010-08-01 14:05:23 följande:
    ok, jag håller tummarna.
    skriver inte ordet utan bara en glad gubbe
  • sonen08
    Isnogood skrev 2010-08-01 14:05:56 följande:
    Varför är du inte...typ 10 år äldre för..?

Eh, ja, en aningen iq-noll-fråga,så du behöver inte svara på den...
    lamkött är de ju inge fel på
  • sonen08

sorry att ja bryter ämnet men nån som vet va gruppen heter som spelade på olika trummor??? de var suuperbra disco/tecno låtar... åååå de står stilla i huvudet...

• sonen08
    Isnogood skrev 2010-08-01 14:09:23 följande:
    Joo, när de är närmare dottern än mig i ålder så känns det lite...creapy så att säga...  Obestämd
    jaha då förstår ja.. hur gammal är din dotter?? trodde du var i 30 års ålder.. sorry
  • sonen08
    Isnogood skrev 2010-08-01 14:13:01 följande:
    Nope, har ingen aning om ens vad du pratar om.

-Nu alltså, inte för jämnan
    hehe förstod de annars har du förstått de mesta ju
  • sonen08
    Girl interrupted skrev 2010-08-01 14:08:33 följande:
    Har aldrig testat lamkött. Kan man handla kött från lama i butik eller? Vet att det finns vissa uppfödare, men inte hittat kött från lama ute i butikerna.
    nu var de inte kött ja pratade om men.... äldre kvinnor som är ute eter yngre killar de är lamkött...i deras värld
  • sonen08
    Isnogood skrev 2010-08-01 14:23:55 följande:
    LamMkött
    sorry har dyslexi
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D