Hehe, undrar just hur många av dom där kraven jag uppfyller? Singel, snygg och fräsch? Japp. Trogen, snäll, glad och social? Ja, det hoppas jag. Ärlig? Ja, kanske för mycket ibland... =) Kärleksfull och Tycka om barn? Ja, annars hade jag inte jobbat inom skolan. Romantisk? Ja, speciellt efter en god middag. Det är nog samma sak med Bra i sängen också...
Undrar just hur många tjejer som står ut med någon som jobbar jämt och pluggar all övrig tid...
Liiite indrag på pluggandet eller på helgerna så löser de sig ju Sen beror de på vart du bor och hur gammal du är ???
Du sa det själv... P L U G G A heltid... jag antar att du inte e ensam på skolan o att det inte är till nunna du ska utbilda dig..?
= M Ä N N I S K O R över allt
hehhee ja vet de men känner inte för o bli sån där tonåring igen som ska ha pojkvän på skolan han får gärna göra något annat än o plugga Vill ha de som min tid och ja du fattar visst får han väl plugga men vill inte behöva se han varje dag varje minut hehe behöver mitt space
ja vad 17, där har du ju ALLA möjligheter att hitta någon.
Värre för mig som pluggade på distans i 2 år
hehee fast ska ja gå på lean så lär de bli rätt ensamt de är distans utbildning ju men håll alla tummar o tår ni kan nuuuu för i veckan kommer andra urvalet såååå ja hoppas komma in på rätt utbildning nuuu