Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Isnogood skrev 2010-08-01 11:57:43 följande:
    Ah, fast i bland så är det skönt att bara komma iväg från hemmets väggar, ja tycker om att gå ut...men jag älskar att komma hem.
    ja sant.
  • sonen08
    figurehead skrev 2010-08-01 12:57:10 följande:
    sen finns det såna som bara älskar att komma
    heheheheh du tänker bara med 1 huvud:P
  • sonen08
    figurehead skrev 2010-08-01 13:14:59 följande:
    nåja, jag kunde bara inte låta bli
    hehehehe
  • sonen08
    Punkster skrev 2010-08-01 13:11:17 följande:
    Hehe, undrar just hur många av dom där kraven jag uppfyller? Singel, snygg och fräsch? Japp. Trogen, snäll, glad och social? Ja, det hoppas jag. Ärlig? Ja, kanske för mycket ibland... =) Kärleksfull och Tycka om barn? Ja, annars hade jag inte jobbat inom skolan. Romantisk? Ja, speciellt efter en god middag. Det är nog samma sak med Bra i sängen också... Cool

Undrar just hur många tjejer som står ut med någon som jobbar jämt och pluggar all övrig tid... Obestämd
    Liiite indrag på pluggandet eller på helgerna så löser de sig ju Sen beror de på vart du bor och hur gammal du är ???
  • sonen08
    Punkster skrev 2010-08-01 13:19:48 följande:
    Haha, ja du. Det är väl på helgerna jag brukar hinna med pluggandet... Jag är 23 och bor i Örebro.
    hehe okej Jaja får hoppas du finner nån här inne då Tror de finns tjejer här inne som gillar lamkött
  • sonen08
    Isnogood skrev 2010-08-01 13:43:40 följande:
    Jaha..."känner hoppet hoppa iväg"

O hur ska en sån som jag hitta någon då..?
    -Jobbar heltid,har barnen, djuren o gården när ja kommer hem...4 hästar tar sin lilla tid Obestämd

Äh, lika bra ja blir nunna, det börjar gå upp för mig nu "simsalabim"  Spöke (hittade ingen nunnebild men kände att denna var liknande)
    hmmm hur ska ja hitta nån då arbetslös heltids mamma till en vilde på 2 år hehe som snart börjar plugga på heeeltid ojojojoj
  • sonen08
    Isnogood skrev 2010-08-01 13:48:35 följande:
    Du sa det själv... P L U G G A heltid... jag antar att du inte e ensam på skolan o att det inte är till nunna du ska utbilda dig..?

= M Ä N N I S K O R över allt
    hehhee ja vet de men känner inte för o bli sån där tonåring igen som ska ha pojkvän på skolan han får gärna göra något annat än o plugga Vill ha de som min tid och ja du fattar visst får han väl plugga men vill inte behöva se han varje dag varje minut hehe behöver mitt space
  • sonen08
    figurehead skrev 2010-08-01 13:53:27 följande:
    ja vad 17, där har du ju ALLA möjligheter att hitta någon.

Värre för mig som pluggade på distans i 2 år
    hehee fast ska ja gå på lean så lär de bli rätt ensamt de är distans utbildning ju men håll alla tummar o tår ni kan nuuuu för i veckan kommer andra urvalet såååå ja hoppas komma in på rätt utbildning nuuu
  • sonen08
    Punkster skrev 2010-08-01 13:55:34 följande:
    Alla behöver väl eget space ibland?
    nepp bara jaaa jooo klart alla behöver de... får rysningar när ja tänker tillbaka på min gymnasiet tid som var för typ 7 år sen uuuusch
  • sonen08
    figurehead skrev 2010-08-01 13:57:14 följande:
    nu får du ursäkta en lite glömsk kille men vad var det du hade sökt förutom Lean?
    fritdspedagog
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D