Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Majuutschi skrev 2010-07-31 23:56:26 följande:
    Så då kankse du får sängsällskap iaf..
    hehehe vi får väl se han sa till min kompis att ja inte var hans typ så men när de har sprit i kroppen så ändras tydligen deras uppfattning ska slänga iväg ett sms om 1 min hehe
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-07-31 23:58:54 följande:
    Han kanske inte vågade förut.. Är han nåt att ha då?
    ingen anning hehe har inte kommit sååå långt men nu svarar ingen på sms.. så
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-08-01 00:06:11 följande:
    jag tänkte mest på om ditt första intryck av honom var att han var intressant eller inte..
    han är söt och fin ser bra ut.. han gick för 30 min till mig men har inte sett han hehe... de säger han är full som fan men har dåååligt lokalsinne när han är full hon bor 5 min ifrån mig...
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-08-01 00:15:38 följande:
    har du hans nummer då? aldrig fel med sängsällskap av nån som är fin, men om han är full som en kastrull så hmmm.....
    hehe japp fick hans nr men han svarar ejj
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-08-01 00:16:34 följande:
    Eller vänta.. Jag var ju oskuldsfull... Mans ka vänta tills man är gift innan man skaffar sånt sängsällskap... Men jag är ju gift... Hmmm.... Obestämd Oskyldig
    hhehheeh
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-08-01 00:17:21 följande:
    knaskille.. Han har väl slocknat nånstans... Skrikandes
    ingen anning...känns dumt om han är på G hit och han kommer ju inte in eftersom dörren är låst..
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-08-01 00:27:09 följande:
    Tror sonen är ute o kollar efter en full kille...
    hehe nopp gick till festen o han satt där han hade gått tillbaka hehehe.. men gick hem ensam av självval
  • sonen08
    Isnogood skrev 2010-08-01 01:22:39 följande:
    Ja antar att det delats ut allmänt sömnpiller på de flesta forum...har suttit på fyra st i kväll / natt o nu e alla mer eller mindre döda...

Ger upp o släcker ner denna burk o går o gör lite nytta i stället då..
    jaaaaaaaaaa är vaken har varken nattsällskap eller msn sällskap gick tiol festsällskapet men nyss hemkommen men är piggelin
  • sonen08
    Isnogood skrev 2010-08-01 10:28:11 följande:
    Attans, du kom 10 minuter försent

Hade du kul då..?
    -Jag är inte mycket för ons så för min del så tycker jag att det låter bra att du inte fick med dig någon hem
    (Inte av elakhet alltså utan just för att jag tycker som jag gör)
    Ja har aldrig  haft ons så nej de är INTE min grej heller...o eftersom han ändå har dissat mig genom att ja inte var hans typ och átt ja bara duger för 1 sak när han är full never ever såå skulle ja gå den vägen...
  • sonen08
    Isnogood skrev 2010-08-01 10:28:11 följande:
    Attans, du kom 10 minuter försent

Hade du kul då..?
    -Jag är inte mycket för ons så för min del så tycker jag att det låter bra att du inte fick med dig någon hem
    (Inte av elakhet alltså utan just för att jag tycker som jag gör)
    kul vet ja int eom ja hade men men ja var för pigg för o sooova somna kl 3 inatt o vakna vid 8 men slappar i soffan så
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D