Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

racer x3000 skrev 2011-07-20 00:40:33 följande:
    Varför sno en bil om du inte hittar till småland, men småland är ändå rätt stort
    Jag hittar nog, har ju varit där innan men inte kört då eftersom jag inget körkort har ännu.... Hur jävla svårt kan det vara, finns ju skyltar juh

Annars får jag ta en livlina och ringa en vän som kan vara min levande GPS
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • HäckHäxan
    DragonWoman skrev 2011-07-20 00:47:20 följande:
    Steppa med stiletter på sk ädlare delar vore en riktigt våt drömupplevelse i detta fallet.... Demon
    Du ser, sen att du råkar ramla i dom och jag vips råkar vända honom runt så högerfoten hamnar i hans utgång, det måste ju alla förstå att det inte var med mening liksom, det bara hände juh Oskyldig
  • HäckHäxan
    racer x3000 skrev 2011-07-20 00:56:25 följande:
    Brukar inte svårt att hitta dit jag ska... kan vara gps, eller så snor jag päronens..
    Helt ärligt, jag är nästan rädd för att ta det där kortet, jag är helt förlamad gällande geografi typ.

Skulle förklara vägen en gång till nånstans för min mamma, vi bor i edet 6 mil norr om gbg och jag startar med här ligger Göteborg, mamma och hennes man bara vek sig dubbla.... Snälla ia förklara från edet, jag bara mehh jag kan inte vägen då, måste starta från den plats jag själv åkte dit på juh
  • HäckHäxan
    DragonWoman skrev 2011-07-20 01:01:38 följande:
    Ja...en liten olycka likom..... jag e ju inte van vid sånt... o sen att han ligger i vägen... e ju liksom hans egna fel.....Drömmer
    Ja han borde ju faktiskt veta bättre tycker man Solig
  • HäckHäxan
    racer x3000 skrev 2011-07-20 01:05:01 följande:
    Lära sig hitta gör man med tiden. Jag höll på att köra vilse när jag körde upp för mckortet.. .
    Grattis Hade ju vart fint...

Nå inser att jag nog kommer ha bristande förmåga där, hittar jag till Göteborg och till Ånge så är jag nöjd.

Så fort jag har det där kortet skall jag packa en bil som jag panik köper samma dag och hoppas att den fungerar bra, lasta in hund och barn i bilen och åka mot norrland, inte säga ett ljud till någon, bara åka hem till mamma i ett kör hela natten!

Suprise
  • HäckHäxan
    DragonWoman skrev 2011-07-20 01:13:55 följande:
    Hepp gott folk...ska lägga mig o drömma om bestialiska handlinger.... Död

Natti natt på er
    Spöke Gör så hjärtat....
    En dag imorgon för ev verkställande av dina visioner

Sov så gott du kan
  • HäckHäxan
    racer x3000 skrev 2011-07-20 01:18:27 följande:
    Borde också gå å lägga mig.

Operation reparera bil är inplanerad imorgon.

Ska ta mcn å vara banvakt/dommare på en triathlontävling på söndag.
    Du bara skruvar du, snart förvandlas dina fingrar till mejslar, mutterdragare och annat

Åhh barnvakt kul
    racer x3000 skrev 2011-07-20 01:21:43 följande:
    Vägbeskrivningen på eniros sida funkar bra om man vill ha lite hjälp
    Mjaooo de kansek blivit bättre, skulle köpa en soffa i stan när jag var gravd, skrev ut vägbeskrivningen från eniro och döm om min förvåning när de tyckte vi skulle köra gångvägen fram till gatan Var bara att köra runt hela området och in från annat håll.!

God nattens på dig.. får väl också slå ner baken och upp med fötterna i högläge!
  • HäckHäxan
    racer x3000 skrev 2011-07-20 01:42:42 följande:
    Haha kommer att köra men ska inte göra en tour de france å krocka med nån deltagare

Tror du en gps är bättre som skickar ut en på gångstigar å annat
    Nä jag får kra sverige runt och sen lita på mitt fotografiska minne och hoppas att ingen flyttar på mins personliga riktmärken jag sparat i huvdet

Bra tänkt där, ingen radiobilarna på Lisseberg wannabe!
  • HäckHäxan
    Bubsan skrev 2011-07-20 02:41:28 följande:
    Ring Lelle, han får köra, o han hittar
    Smart tänkt Hitta lär han ju göra iaf
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D