Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Bubsan skrev 2011-07-20 02:48:17 följande:
    Hehe, ja det gör han.

Jag ringer alltid han om jag e ute o kör, när ja känner paniken komma om jag inte skulle hitta hem, så får han sitta med mig i telefon till jag kommer till nåt ställe som jag hittar hem ifrån

Oftast fjäskar jag med han så han kör istället
    Han tycker nog de är enklarae att köra dig från a till b och tillbaka igen istället för att försöka guida någon som är vilse i blåbärsskogen.... Han är också smart på sitt sätt
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • HäckHäxan

Alltså antingen är jag för trött eller så är jag bara sjuk i huvudet, men jag tycker denna är makalöst rolig!

• HäckHäxan
    Bubsan skrev 2011-07-20 03:10:23 följande:
    Hahaha, ja vilse i blåbärsskogen, Perfekt beskrivning av mig.
    Var försiktig bara vännen så du inte får smisk av riset när du slår dig framåt
    Bubsan skrev 2011-07-20 03:13:11 följande:
    Nää nu blir det sängen för min del.

Sov gott alla
    Natti på daj, borde kanske lägga mig jag med Obestämd
  • HäckHäxan
    Raggarbruden skrev 2011-07-20 07:58:08 följande:
    nu drar jag snart

ses ha de så bra !

Kram på er alla
    Bamsekram tillbaka.

Dra nu upp en massa stora firrar du kan skryta om sen
  • HäckHäxan
    OojespersmammaoO skrev 2011-07-20 09:17:22 följande:
    God förmiddag tråden!
    Allt bra med alla? Sj sitter man ensam i Varberg med vovvarna och njuter av solen. Vaknade 07:40 och gick upp och ut i detta underbara väder. Sen vart på promenad med vovvarna, fått i mig mitt morgonkaffe och morgoncigg så nu ska jag bara slappa och snart lägga mig och få lite extra färg. Fördelen med att vara här nere själv är att man gör precis vad man vill...när man vill och ingen bryr sig...haha

Ha en fin dag i solen! Kram 
    Låter som en bra dag. Allt bra här, mini åker till pappsen idag och jag börjar kanske förlika mig med tanken på detta... Sen skall jag till mormor och äta middag vid fem, hon har rest runt med buss i sverige och vart i kiruna, mora och jag vet inte allt, skall bli kul att lyssna. tanten är ändå 81 år, tror hon är min idol, jag vill banne mig också vara sådär ogammal när jag är i den åldern.

Kunde även önska att jag vaknade runt 7 som nprmalt folk och kom i säng som normalt folk Skrikandes Ibland har jag verkligen en stor längtan till att bara vara helt jädrans normal!!!!!

Hurtig du är jag är en sån där lat hundägare som helt kallt dricker mitt kaffe först, eller egentligen jag sätter på kaffet, utfodrar barnet och djuren, sen dricker jag mitt kaffe, ytterdörren är öppen och de kan gå ut och göra sina behov om de vill, men min farliga mördarhund ids bara inte, det är tydligen gott att ligga på sin plats och sova

Jag inbillade mig en gång att Rottweielr precis som dobberman var lite aktiva, taggade hundar, men jag måste fått tag på ett måndagsexemplar för min har inte läst den boken, här hemma påminner hon liksom mer om en labrador och är slappare än slappast.

Måste få införskaffat en cykel så vi kan cykla iaf. Har seriösa planer på att bege mig till skogen nu när Freja är hos sin pappa, hund ryggsäck med fika och bara kliva rakt in och njuta av dagen och skita i omvärlden. Får väl bli fredags planen för imorgon skall jag ut och åka lastbil runt västkusten och troligen ner till stan sen med kompisen som kör och kolla in hans nya lya, som jag är sjukt nyfiken på

Hoppas du får en fantastisk dag i solen, här är det molnigt men regnfritt, passar mig bra
  • HäckHäxan
    LeIlebror skrev 2011-07-20 14:24:53 följande:
    @unimog jag behöver inte ens en lampa

Hmm tror jag halkade på häxans snigelspår nu
    Yummie!!!! Halka inte för mkt eller skvätt sperma och sånt där, ja menar om en sten du skvätt på ramlar upp i mitt underliv när jag går till mormor så blir jag ju gravid!

Annars får du halka runt och slemma dig bäst du vill, inget skvätt bara!
  • HäckHäxan
    LeIlebror skrev 2011-07-20 13:28:43 följande:
    Oskyldigjag har lokalsinne så det räcker åt flera
    Behöver varken karta eller kompass Skäms
    MrC skrev 2011-07-20 10:23:01 följande:
    Inget att oroa sig för. Han gillar nog uppmärksamheten. Solig
    Jag är tyst blyg o försynt o håller mig i bakgrunden Tungan ute
    Du glömde dålig lögnare!
  • HäckHäxan
    LeIlebror skrev 2011-07-20 14:56:14 följande:
    en sten kan inte bara ramla upp sådär, du måste ha ett enormt sug i musen.

as stated before

U need to get some!
    Indeed I do... har en bra sugförmåga alltså! Är en jävel på dammsugning även om jag tycker det är trist som faen

Get some? Nu hör jag inte riktigt vad du skriver, måste vara nått fel på mottagningen....
  • HäckHäxan
    MrC skrev 2011-07-20 17:39:37 följande:
    Känns nästan för mig som när man var liten och det var julafton. Jag har inte träffat CM sedan midsommar och ikväll ses vi äntligen igen! Kan bli spännande!

Annars då? Jag har legat på sjukhus, opererat mig, fem "skotthål" i magen, åkt ambulans, käkat en massa knarkpiller, morfin, droppåsar ... och på måndag får jag ta bort klamrarna (10 st) som håller ihop mig. Jävlar vad skotthålen kliar.
    På måndag kommer dottern till mig och vi drar vidare till Piteå ganska snabbt! Norrland rules!
    Siktar på en sista-minuten igen, nu till Grekland i augusti och har börjat planera Asien i december och USA i februari... ska bli spännande!

Tjo och tjim då!
    Men hua då, låter inte som någe kul alls allt bättre nu iaf, din stackare.. Fast de låter ju lite matcho att överleva fem "skotthåll* i buken

Förstår om du har en känsla av julafton, hoppas ni får det ybermysigt...

Rally – Mina Njurar

*sjunger*  Skär upp min buk, men ta inte min ***
  • HäckHäxan
    DragonWoman skrev 2011-07-20 21:53:14 följande:
    Nu kommer la smällen av för lite sömn den senaste veckan... är så trött så jag orkar inte ens med mig själv.... suttit o lipat halva kvällen över inget Gråter o det blir inte bättre av att veta att man inte kommer få mycket sömn inatt heller....
    DragonWoman skrev 2011-07-20 22:15:31 följande:
    Funderar på semester från fl o fb..... orkar inte med ändå.......

Ha det gött......
    Kyss
    Bumsan då..... Ta semester och få ihop dig igen gumman, tror ingen här missunnar dig det även om du blir saknad som få under tiden Hjärta
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D