Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

LeIlebror skrev 2011-07-19 11:18:10 följande:

undrar om dom endast har kvinnliga chaffisar på det stället
    Måste du spionera på min arbetsplats jämt och min fritid. Visst att de är okej att du gluttar och smyger, men du måste ju inte fota allt Jag vill inte bli nån kändis säger jag juh! Skrikandes
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • HäckHäxan
    Raggarbruden skrev 2011-07-19 09:29:11 följande:
    hur mår du då?

Idag blir det garderobsrensning
    Jag har för mycket kläder
    Kom hit och fortsätt lilla gummam, du är ung och fylld med energi en annan är gammal och dammig och ofylld.
  • HäckHäxan
    Ett segel skrev 2011-07-19 09:31:18 följande:
    G,da tråden

Äntligen lite tid att ta "långfrulle"

Ute lyser solen = det blir hojen till dagens inköp ( 4.8 mm borrar)

:)
    Morning.

Vad är det för hål min herre skall utvidga då? Oskyldig

Behöver också köpa nya borr, mina har en tendens att spårlöst försvinna!
  • HäckHäxan
    Netha85 skrev 2011-07-19 13:33:14 följande:
    Tjoho tråden!

Natten gick bra o lilleman är verkligen sig själv så det var nog ingen hjärnskakning där inte.. Snacka om att de små tål mycket! En annan hade ju typ gått sönder o samman av att ramla ner för den där trappen, han gråter lite o sen är sitt vanliga jag.. :-S

Idag har jag vart o handlat hem mat, har ätit ute lite för mycket denna månad tror jag, men va f-n har ju haft pengarna o sen är det ju sommar så det är klart man unnar sig det då. =)

I eftermiddag (om ca 1 timme) blir det att träffa nga kompisar för att käka lite glass, mening var att gå o hämta min cykel men då det har regnat är jag inte så sugen på det utan det blir bilen ist..  
    Åhh vad skönt. ja dom är tåliga, där vi skulle rasta samman reser dom sig med ett par tårar i ögonen, vill ha lite blås på det onda och skuttar iväg

Skäms mmm vet vad du menar med att äta ute, fast jag gör det nästan jämt, får bara inte ihop matlagningen, skulle nog bhöva en händig man i köket eller iaf en som kan roa en treåring så jag får lagat mat. Jag kan laga mat, jag får bara inte ihop det så bra när jag skall roa mini samtidigt, mkt lättvindigt att då gå ut och äta, slippa både disk och annat coh sen gå hem

Måste också skärpa mig där, har funderat på att börja med Linas matkasse och se om de är något att ha och om jag får ihop det bättre om jag slipper tänka på att handla och komma ihåg och sånt där.

Glass är gott. Jag vill ha hem min dotter nu...hon är hos syrran, det är ju vår sista dag ihop innan hon åker iväg med sin pappa och hans familj i fem hela dagar men hon verkar inte alls vilja komma hem från syrran och kusinerna... och det är väl visserligen skönt för henne.

bara jag som vill kramas och mysa och höra hennes ljuva mistlursstämma
  • HäckHäxan
    Netha85 skrev 2011-07-19 13:58:47 följande:
    Jo de är ju det.. Helt sanslöst egentligen.. Men det där beror ju på barn till barn med, vi har ju vant lilleman med att vi inte daltar med honom om han inte verkligen gör sig illa så han kan göra en riktig vurpa utan att börja gråta för han vet att han inte får något för det iaf..

Jo det där med att laga mat o roa barn samtidigt är inte lätt. Men måste man så måste man. Tyvärr kan jag inte beställa hem Linas matkasse eller någon av de andra heller pga både skaldjur o nötallergi o de har inte speciell hänsyn till det utan har en påse som de skickar ut o plockar inte ihop en speciell för en speciell person.

Hehe, kan förstå det. Men det är väl skönt att hon känner sig trygg hos din syster med? Du får väl hämta hem skruttfia o kramas o mysa.. :D
    Hon kom hem här nu, så nu fyller vi polen, syrrans grabb blev kvar här så kan de storhandla i lugn och fred. Nu skall här badas!!! Måste få köpt en mindre pol för denna tömmer hela min varmvattens beredare Skrikandes

Har inte heller daltat med min hon vurpade med cykeln x antal gånger häromdagen utan minsta ljud för hon slog sig ju inte, belv bara lite smutsig

Ja med allergi blir det svårare såklart, vi har sluppit sånt här.
  • HäckHäxan
    LeIlebror skrev 2011-07-19 15:09:18 följande:
    HäckHäxan skrev 2011-07-19 12:34:06 följande:
    Morning.

Vad är det för hål min herre skall utvidga då? Oskyldig

Behöver också köpa nya borr, mina har en tendens att spårlöst försvinna!
    Någon behöver verkligen leka gömma korven
    Va! vad fick du sånna snuskiga tankar ifrån. sex är ju in det närmaste helt oviktigt för mig, det borde alla som läst iaf något av mina 10 inlägg på FL förstå!

Oskyldig
  • HäckHäxan

Jag tycker faktiskt vi skall få ihop 99500 inlägg innan fredag.. Overksamheten här börjar ju kännas pinsam Tyst

• HäckHäxan
    Raggarbruden skrev 2011-07-19 16:16:21 följande:
    *tar en dammvippa o dammar av häxan* så rensa garderoben nu!
    Nää ids inte. Har för övrigt två barn och en pol att hålla ögonen på så
  • HäckHäxan
    LeIlebror skrev 2011-07-19 19:53:26 följande:
    Häxan du måste mena dom 10 inlägg som inte innehåller snusk. Det är inte ens 1 promille av dina totala inlägg
  • HäckHäxan
    uniMog skrev 2011-07-19 20:52:12 följande:
    Skriver häxan snuskfria inlägg? Någonsin?
    Ja det har faktiskt hänt!!! Massor av gånger
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D