Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Metallica - Whiskey in the jar

Alltså jag gillar faktiskt denna covern... ger dock inte så mkt för allt nytta metallica gjort tycker mest de gick utför efter black album men det är ju jag det

Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • HäckHäxan
    HäckHäxan skrev 2011-07-20 00:14:59 följande:

" target="_blank">

Metallica - Whiskey in the jar

Alltså jag gillar faktiskt denna covern... ger dock inte så mkt för allt nytta metallica gjort tycker mest de gick utför efter black album men det är ju jag det
    Nytta hur tänkte jag där Drömmer nytt som skall det stå eller det var vad jag tänkte i huvudet då

Skäms
  • HäckHäxan
    racer x3000 skrev 2011-07-20 00:01:49 följande:
    Man kör med licens. Dom frågade inte efter körkort när jag var där, inte vad jag minns iaf.
    Hur skaffar man licensen då? Nu kommer du frmodligen få 1000 följfrågor till och från. Jag vill köra race med bilar på ett eller annat sätt om jag så skall börja köra folkrace. Whiplash nacken lär ju inte göra mindre ont bara för att jag vill åka fort igen
  • HäckHäxan
    Raggarbruden skrev 2011-07-20 00:03:09 följande:
    om 8h åker jag om 4h ringer väckarklocckan o jag vill inte sova då sitter ja här o babblar istället
    Hahhaha sov flicka lilla... fast de är klart skall du vara en vecka på en ö utan internt så finns de väl inte så mkt annat att göra förutom att sova.

ta nu medicinen och bädda ner dig sötaste du
  • HäckHäxan
    bastardized skrev 2011-07-20 00:11:34 följande:
    Det kan jag tänka mig,håller mig stenhårt på mattan.Flört
    Som Aladin fast i modernare förpackning?

Sitt Rosa!

(ett av mina favorit citat)
  • HäckHäxan
    bastardized skrev 2011-07-20 00:18:11 följande:
    Tack snälla "musiktrådskamrat"

Man får ofta uppfatrtningen om att man måste söka eller aktivt leta för att vara "frisk" för mej funkar det inte så just nu och faktiskt kan jag tänka mig att leva det liv jag lever nu i denna stund med alla mina goa vänner omkring mej och som betyder så mycket för resten av mitt liv,jag vaknar varje dag med pirr i magen och en livslust som jag inte har upplevt sedan jag satte på prästens dotter.

Jag kommer nog att "sniffa" runt här ett tag och komma med lite inlägg om ditt och datt.

Tack för välkommnandet!     
    Tror att samhället överlag liksom vill tvinga på folk det där och sen är ju många helt jävla panikslagna för att vara ensamma, mindre lyckade och kan ju inte ens befinna sig i sina egna hem utan sällskap, tragiskt om man frågar mig!

Kvinnor är nog många gånger mer värdelös stämplade än ensamma män eller det är vad jag tror iaf, kan ju vara helt galet.

personligen har jag lagt ner detta med normer och perfekt, det klär mig så jävla illa och jag klarar inte av det mer än korta stunder så. Mår bättre om jag får vara jag och jag är gärna jag, både här inne och vid mitt köksbord, ingen större skillnad.

Sniffa på du, bli inte allför hög bara av alla ljuva odörer

Prästdotter, har jag aldrig testat, fanns en snygg hårdrockande prästson här en gång, men honom hann jag inte lägga tassarna på

Får mig dock att tänka på denna låt

• HäckHäxan
    racer x3000 skrev 2011-07-20 00:19:05 följande:
    Inte...
    Är inte du bock för tre eller är du kanske skytt

Personligen är jag ju faktiskt född bock, made of stone......
  • HäckHäxan
    racer x3000 skrev 2011-07-20 00:20:06 följande:
    Engångslicens som man löser på plats.
    Hejja hejja det verkar som jag kan kan då juh.

Undra om jag måste åka till dalarna för en snabbkurs innan bara.. Borlänge here i come
  • HäckHäxan
    Raggarbruden skrev 2011-07-20 00:22:11 följande:
    medicinen tar jag på morgonen

Du jag ska bygga tak o bada o sola o kanske fiska o herrejäklar de e fullt upp

jag är uppe till 01:00 OK?
    Okej 01, sen är det sängen, basta

Åhh fiska lät kul.

Jag måste ha något att göra, min dotter försvinner i 5 dagar, vet inte hur jag skall överleva Obestämd Det är över 2 år sen hon var borta så länge.... och så skall hon till småland, jag kommer nojja ihjäl mig!!! Tänk om något händer hur tusan tar jag mig dit, skall jag stjäla en bil och köra till Kalmar med då och hur fan hittar jag dit efter att jag kommit ur Gbg
  • HäckHäxan
    racer x3000 skrev 2011-07-20 00:39:01 följande:
    Skytt som skjuter skarpt
    Oj oj låter farligt detta att du inte skjuter lösa skott
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D