bastardized skrev 2011-07-20 00:18:11 följande:
Tack snälla "musiktrådskamrat"
Man får ofta uppfatrtningen om att man måste söka eller aktivt leta för att vara "frisk" för mej funkar det inte så just nu och faktiskt kan jag tänka mig att leva det liv jag lever nu i denna stund med alla mina goa vänner omkring mej och som betyder så mycket för resten av mitt liv,jag vaknar varje dag med pirr i magen och en livslust som jag inte har upplevt sedan jag satte på prästens dotter.
Jag kommer nog att "sniffa" runt här ett tag och komma med lite inlägg om ditt och datt.
Tack för välkommnandet!
Tror att samhället överlag liksom vill tvinga på folk det där och sen är ju många helt jävla panikslagna för att vara ensamma, mindre lyckade och kan ju inte ens befinna sig i sina egna hem utan sällskap, tragiskt om man frågar mig!
Kvinnor är nog många gånger mer värdelös stämplade än ensamma män eller det är vad jag tror iaf, kan ju vara helt galet.
personligen har jag lagt ner detta med normer och perfekt, det klär mig så jävla illa och jag klarar inte av det mer än korta stunder så. Mår bättre om jag får vara jag och jag är gärna jag, både här inne och vid mitt köksbord, ingen större skillnad.
Sniffa på du, bli inte allför hög bara av alla ljuva odörer
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-surprised.gif)
Prästdotter, har jag aldrig testat, fanns en snygg hårdrockande prästson här en gång, men honom hann jag inte lägga tassarna på
Får mig dock att tänka på denna låt