Netha85 skrev 2011-07-18 09:26:25 följande:
God morgon tråden!
Eller god förmiddag kanske! =)
Dejten i lördags gick för FÖRUTOM att han ville inte pussas offentligt men däremot gick det bra med många kramar o stå o hålla om mig.. :-S
Karlar är en konstigt släkte!!! Men det är väl lite det att nu är det ju inte "förbjudet" längre så då är det inte lika skoj eller något. Jag vet inte.
Han sov här iaf på natten, då sa jag rätt ut att jag vill inte dölja längre, iaf inte att vi umgås. Kanske inte behöver gå ut med att vi träffas eftersom det inte är seriöst (men han vill ändå inte att jag har sex med andra.. :-S) men eftersom vi umgås o känner varandra så orkar jag inte dölja att vi iaf är vänner..
God morgon i min värld
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
För jag dricker morgonkaffe och mini äter frukost
Kan inte låte bli att fnissa, hur kan detta med att hålla om någon liksom vara mer diskret än att pussas, alltså de mesta går ju att läsa på själva kroppsspråket ändå. Nåja kul att nu hade det bra ändå och jag tror du gjorde rätt som sa ifrån dina tankar om att dölja, det verkar ju som extra jobb i onödan, sen måste man ju inte som du skriver gåjämt och hänga på varandras axlar heller.