Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

www.familjeliv.se/Forum-4-51/m60084519.html

Seriöst vad är det för fel på kvinnor????? Hur står dom ut liksom med dessa s till män och varför skaffar dom barn med dom och stannar kvar.

Jag hade knycklat ihop den mannen och lagt i en bananlåda och skickat till en skog i sydamerika typ! Skrikandes

Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • HäckHäxan
    DragonWoman skrev 2011-07-21 22:55:08 följande:
    Ja... men beroende som man e så kunde man inte hålla sig väck från varken fb eller fl.... Obestämd

Hjärta

saknade alla puckon här för mycket..... Drömmer
    höhöh.... Poison....

• HäckHäxan
    DragonWoman skrev 2011-07-21 22:55:53 följande:
    Undra sa flundra..... hur det går för den blivande 2 barnsmamman? {#emotions_dlg.djavulsk}
    Ja skall inte ha nån unge till!!!!!!!!!!!!!

Eller menade du pomperi, har något ens hört något, inte sett henne på jättelänge....
  • HäckHäxan

www.familjeliv.se/Forum-6-85/m56461461.html

Jag vet inte riktigt varför jag länkar, kanske för att det där är de flests liv eller har varit, även om familjerna kan variera...

Makaroner kan trötta ut vem som helst

Nå jag älskar hans sätt att skriva på iaf, han slår huvudet på spiken för många tror jag. Ibland är det trist att man inte kan svara i pappa forumet och bolla ideer och jag tänker så sällan på att titta in där.

• HäckHäxan
    lurksmulan skrev 2011-07-22 09:49:59 följande:
    Hello....
    Jag har blivit övertalad att återvända hit, så här är jag!

Hoppas det är bra med alla, jag sitter och kämpar de sista timmarna på jobbet innan semestern drar igång. Seeeegt!
    Gott, skönt att se dig

Hoppas din semester blir suverän eller iaf lugn och skönSolig
  • HäckHäxan
    lurksmulan skrev 2011-07-22 12:59:31 följande:
    Igenkänningsfaktorn är hög! Jag har börjat röka igen efter 3 års uppehåll!
    LeIlebror skrev 2011-07-22 10:59:19 följande:
    yayy welcome tillbaka
    Spank you very much!
    Min syrra och kusin gjorde också sådär, blev rökfri och så vips tillbaka, tror lätt det är stressen med allt som medföljer faktiskt. Oavsett om det är cigg, snus eller öl liksom.

Samtidigt så blir jag avarten här som ändå var ensam. Ett något lugnare liv för jag behöver bara odla relationen till min dotter och inte till en annan vuxen. Dock nu när hon är såpass stor så kan jag känna en saknad av tvåsamheten, brist på vuxet sällskap om kvällen och sånt.

Då är faktiskt nätet och vår tråd ett hyfsat surrigat även om det aldrig blir samma, men man kan få skratta lite, andas ut och dela tankar iaf. Så tack allihop för det Hjärta
  • HäckHäxan
    lurksmulan skrev 2011-07-22 13:26:23 följande:
    GRYM!!!!!
  • HäckHäxan
    cajsasmamma skrev 2011-07-22 14:40:31 följande:
    Springer in i tråden och meddelar att jag lever.... och så springer jag nog ut igen om 10 minuter!
    Kaffe Gott att se dig även om du bara springer igenom
  • HäckHäxan
    cajsasmamma skrev 2011-07-22 14:53:10 följande:
    Fick soppatrosk.... så sitter här fortfarande fast jag har massor att göra innan jag ska iväg med min pappa kl 16:30SkrattandeMen sen jag kom ifrån Finland har allt bara krånglat med hästarna! Men som tur var , så var MrC här i några dagar så msn vart lite glad iaf
    Du fick med dig nån otursmask från finland då, skicka genast tillbaka den

Härligt med kärlek, den får en att så bortom bekymrerna rätt ofta eller så blir dom inte så stor iaf
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D