Inlägg från: DragonWoman |Visa alla inlägg
  • DragonWoman

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Wham skrev 2013-01-08 09:44:18 följande:

haha,, gött!!
    ha minivilden vare lugn inatt ?

jorå, typ samma här fast utan negerboll och cola Gråter 
    ha komme hem från en morgonpromenad till dagis... pompadoran satt i pulkan o åt äpple under tiden... ja kan inte hjälpa att tänka - man skulle ju ha fått åkt själv      
    Hyfsat lugn iaf, men ibland funderar jag på om h*n försöker hoppa ur magen som en alien

Läser ofta här om att man inte känner lika mycket med moderkakan i framvägg men vilken bullshit Tungan ute

Pulka.. tar man det här så slipar man ner all plast på asfalten.. snön är helt borta Skrattande
  • DragonWoman
    Wham skrev 2013-01-08 09:51:21 följande:

fan heller.. frestas inte sådär!!! här ha vi en dryg meter Foten i munnen
    ja vill ha vår!!! MEN ja hörde iallafall en fågel som pep o höll på idag så de finns hopp om livet

hehe, ja de e väl inte omöjligt.. bebisar kommer ju genom naveln vet du väl     
    För att citera vilden: Jag vill ha sommar nu för då är bebisen hos oss

Jäklar vad han e go den sketongen.. o igår sa han att han ska lära bebisen äta med sked sen Hjärta

Här är fåglarna som galna redan, speciellt the kvackpack nere vid åa... de slåss om honorna redan... weird birds Tungan ute

Hm, denna kanske kommer ut den vägen... om jag har otur Obestämd
  • DragonWoman
    Wham skrev 2013-01-08 10:01:02 följande:
    bra där vilden be han skicka lite sommar hit upp sen oxå

haha, ja dom ska ju befrukta snart ju... the battle of the birdpussy has began

nejdå,, inte tänka så.. varför skulle de bli så? ligger moderkakan i vägen nu eller?     
    Ni får ju komma ner o besöka play del sommar här annars

Angry birds ku.. sen pöking birds

Sist blev det ju snudd på katastrofsnitt... men de lyckades ju med sugklockan ist.... är la lite orolig över liknande scenario Obestämd
  • DragonWoman
    Wham skrev 2013-01-08 10:11:17 följande:
    haha, ja de e ju nästan så man gett göra de

pöking birds-- peking anka... fredagsgott med pulla... kärt barn har många namn

men usch" men ha Bm sagt nått om de eller? ska du mätas eller så? o Tul o sånt?     
    Ska prata med henne om det vid nästa besök. Hjärtljuden rasade ju vid båda de andra förlossningarna och ungarna vart ju stressade och vart tvungna att komma ut fort på slutet. Med vilden berodde det på att moderkakan lossnat lite.. usch, kunde slutat illa egentligen Rynkar på näsan

Tul... hehe.. med tanke på vad herrn tycker att bebis ska väga så vore det ingen dum idè han tycker bebis ska väga mellan 3,5-4 kg.... mm, e ju inte han som ska klämma ut den {#emotions_dlg.djavulsk}
  • DragonWoman
    Wham skrev 2013-01-08 10:21:21 följande:

de finns ju i din journal så då borde dom ju kolla upp det tyck man ju

haha,, ja men en unge på 3,5 - 4kg e ju normat ju så de e ju inte omöjligt, men me tanke på att vilden va liten så finns ju risken här med.. men även det bör ju Bm ta upp

ja klämde ju ut 3720 g ju gick ba fint de!     
    Mvc och förlossningen här ligger inte högt i kurs just nu. I höstas läste jag om en tjej på fb som förlorat ett barn för nått år sen. Den dog i magen och de struntade i hennes oro. Nu skulle hon ha ett till och hade inte känt den röra sig på nån dag. Hon ringde bm och förlossning men de viftade bort hennes oro. Till slut fick hon komma in och då var bebisen död detta hände bara några v innan bf. Så 2 döda barn på grund av idioterna här. En annan tjej jag känner kan inte få fler barn på grund av att de klantade sig när hennes bebis föddes.

Så att de skulle kolla journalen är nog ingen större chans Obestämd

Pojkarna har vägt mellan 3-3,5 kg, alldeles ypperligt lagom... gör för jävla ont det med
  • DragonWoman
    Tessan08 skrev 2013-01-08 10:25:22 följande:
    Jag hoppades på att min bebis nummer två skulle väga runt tre. Tji fick jag när han vägde 4700 :( men det gick lika bra för de haha :D
    Herrejävlar!!!

Kommer strypa karln om denna går över 4 kg.... *morr*

• DragonWoman
    Wham skrev 2013-01-08 10:31:21 följande:

ta upp det själv då.. dom kan ju inte ignorera saker o ting.. o att de där hände, de e ju bara åt helvete för hemskt

haha, jaså,, ja fick för mig att vilden va under 3 
    Skrämmande är det, att vården kan klanta sig så tänker ofta på den stackars tjejen

Ska kräva att de läser min journal och även skriver in min oro mm isf.

Nope, han landade på trygga 3240 g när han kom ut.... och 50 cm.. lång o smal
  • DragonWoman
    Wham skrev 2013-01-08 10:39:49 följande:
    haha.. man fattar ju inte hur små dom e ju
    ja va 3200 g tung o 52 cm när ja föddes... långa ben som fan, såg helt imbicill ut

va o hälsade på en kompis i förrgår, hon fick barn 14 dec nu :) o herregud vilken liten så liten så man vet inte hur man ska ta i ´dom nästan ju ja vill oxå ha (ja sa att ja kan låna henne lite)      
    Jag tycker vilden är liten och tunn.. men när vilda bebin tittar ut lär han bli stooooor

Jösses, ja man glömmer fort hur små de är i början... hm, är det inte maj snart?

Du får skaffa en liten sen... nån gång
  • DragonWoman
    Wham skrev 2013-01-08 10:48:58 följande:
    haha, ja han blir stor sen när bebisen kommer

ja man glömmer skitfort ju de e ju så mysigt när dom e sådär små o bara sover hela tiden haha..

nja, jo.. kanske... skuller vilja.. men ja.. i don´t know... we´ll se :)    
    Huh, vilden sov typ...aldrig.. eller jo, när han fick sova i min famn, på min mage eller jämte mig Tungan ute

Blir det en miniwham så blir det
  • DragonWoman
    Wham skrev 2013-01-08 10:54:29 följande:
    ja du, ja gör väl inte så mycket just nu.
    Ska ta o vika ihop tvätt o hänga den nya, sen dammsuga och plocka ur diskmaskinen.. planera middagen och sen ämta dottern på dagis tänkte jag :) 
    Du la fan inte singel
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D