Inlägg från: DragonWoman |Visa alla inlägg
  • DragonWoman

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Wham skrev 2012-12-20 14:01:04 följande:

iofs.. men eftersom fl e så PK (alltid) så ligger den i rätt forumTungan ute
    Snokade lite snabbt och tydligen härjar det vilt i den tråden av anmälningar... så PKMK-maffian har ögonen på den tråden iaf Död
  • DragonWoman
    Wham skrev 2012-12-20 14:06:41 följande:

surprise

skulle ja starta en tråd om att bajs är rasistiskt för att de e brund så skulle hela maffian komma eftermig som en supp  
    *asg* vilken kanontråd det skulle vara.. i 5 min innan den tas bort Tungan ute
  • DragonWoman

wohooo... kollade en länk i den tråden... tur unge mannen är inne i en film nu.... hade annars fått 1 miljard frågor om varför den där tjejen suger på en snopp

• DragonWoman
    Wham skrev 2012-12-20 14:12:02 följande:

hahaha.. vafan... såg jävligt torrt ut ialla fall hon måste ju smörja lite
    Du är ingen nybörjare ser jag Drömmer
  • DragonWoman
    cajsasmamma skrev 2012-12-20 14:09:38 följande:
    du får helt enkelt visa han en film då

Min dotter att alla bebisar kommer ut via magen( jag är ju snittad) och hästar föder sina föl via rumpan därför får jag kalla alla mina hästar för skithästar  
    Eller så låter jag honom vara lyckligt ovetandes om hur de kommer ut... o in med för den delen
  • DragonWoman
    cajsasmamma skrev 2012-12-20 14:30:44 följande:
    Vill inte ens veta hur ont det gör  Fast att bli snittad är inte heller en lek  
    Du kan få vara med när denna föds så kan jag hålla dig i handen.. så får du en aning om hur ont det kan göra {#emotions_dlg.djavulsk}
  • DragonWoman
    cajsasmamma skrev 2012-12-20 14:31:46 följande:
    ta diskutionen med han om 5-6år igen , så att du inte blir farmor allt förtidigt  
    ska låsa in honom tror jag.. o slippa ens riskera en för tidig farmor-roll

Men han e ute i god tid min lille herre... vi mötte 2 tjejer för ett tag sen, i 20 års åldern.... han blev tyst o bara titta på dom.. sen sa han att wow, det var fina tjejer
  • DragonWoman

Hmm... vad ska man "laga" för mat från pizzerian idag? Förbereder mig inför all salt mat genom att äta lite mer fet mat innan Tungan ute

• DragonWoman
    cajsasmamma skrev 2012-12-20 14:51:12 följande:
    jag är iaf sugen på en kebabrulle , eller en kebabpizza med pommers  
    Mmm... blir nog nått med kebab isf... typ kebabtallrik... med massa jalapeno mm på... *mums*
  • DragonWoman
    Planta skrev 2012-12-20 16:58:38 följande:
    Nä, måste handla så jag kan laga mat igen.. Jävla påfund att man måste äta varje dag liksom..
    Varför handla när man kan beställa från t ex pizzaonline? Jävlar i havet vad jag älskar den tjänsten

Väntar just nu på en kebabtallrik a la specialo + en kebab till avkomman... gubben skulle ut o rasta voblon så han får ingen mat {#emotions_dlg.djavulsk}
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D