Inlägg från: DragonWoman |Visa alla inlägg
  • DragonWoman

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Milfhunter95 skrev 2013-01-07 17:33:05 följande:

Ful och oönskad är jag då inte. Men du om någon måste vara en riktigt pina att leva med när t.o.m du är ensamstående förälder
    Ja man kallas för det när man inte är sambo, men vil inte stö salt i dina sår.. eller jo vad tusan, det är några saker du aldrig kommer uppleva... sex, få barn eller bli sambo med nån Solig
  • DragonWoman
    Milfhunter95 skrev 2013-01-07 17:36:15 följande:

Vet du varför du inte har någon sambo? För du är så jävla bitter och outhärdlig att leva med. Hur känns det att ingen kan vara i din närhet?
    "Ålder: 36 år" Haha bete dig som 36 istället för 12 din fjant
    Ja jag vet varför jag inte har någon sambo, för vi har inte flyttat ihop än

Vet du varför du jagar äldre kvinnor? För att du tror att de kör med charityfucks eftersom tjejer i din ålder inte ens vill röra vid dig Död
  • DragonWoman
    Milfhunter95 skrev 2013-01-07 17:43:27 följande:

Och vet du varför ni inte flyttat ihop än? För ingen man klarar av att bo under samma tak som dig och dina missfoster till ungar.
    Charityfucks? Du kanske skulle lära dig skriva på svenska ditt outbildade white trash. "DragonWoman" är du en sån som har dödskallar i lägenheten och röker under fläkten?
    Vet du lille vän... för att vara ett missfoster, wt o allt du kallar mig... så finns det en markant skillnad mellan oss.. jag har barn, kille och jag får sex.... vad har du?

Du tigger meddelande i pm för att du tror att äldre kvinnor vill ha en 17 fjant

Nope, röker inte och inga dödskallar mer än på grabbens rum....
  • DragonWoman
    Milfhunter95 skrev 2013-01-07 17:48:39 följande:
    Haha du är ju tragisk. Du är 36år och skryter över att du har barn,kille och sex. Alla har inte samma framtidsmål som dig att bli föräldrar vid tidig ålder.
    Konstigt egentligen då jag faktiskt har fått två st PM av äldre kvinnor, än en gång så gör du bort dig och ser endast från ditt perspektiv.

Hahaha dödskallar på grabbens rum ja det duger. WT deluxe
    wow, du har fått napp... vilken bedrift.... måtte nu dessa kvinnor se hur du beter dig i bl a denna tråden så lär du inte få mer än dessa 2 ynka pm... stackars liten, måste hävda sig så mot en 36-årig kvinna som driver skiten ur dig
  • DragonWoman
    Milfhunter95 skrev 2013-01-07 17:55:04 följande:

Ja du trodde ju att jag inte skulle kunna få napp så. Sen finns det kvinnor på hela FL och inte enbart i denna tråd. Jo "driver", du tycker att du har åstadkommit något med make,sex och barn någonting hela Sverige lyckas med. (Nästan iallafall)
    Läs om och läs rätt. Eller vänta, gå färdigt skolan först så du lär dig läsa rätt. Jag jämförde oss 2 och inte resten av landet. Förstår du eller måste jag rita upp en steg för steg-beskrivning för att det ska koppla i den grå massan? Tungan ute
  • DragonWoman
    Milfhunter95 skrev 2013-01-07 18:01:42 följande:

Du jämför en 17årings liv med en 36årings liv. Inser du inte hur skevt du tänker?
    Dags att sussa kudden för dig nu väl?

God natt och sov gott så du är go o gla i skolan imorgon Drömmer
  • DragonWoman
    Milfhunter95 skrev 2013-01-07 18:07:51 följande:

Vet inte hur det var för dig när du var tonåring men jag lägger mig inte klockan 18:00, men det skulle ju förklara din skeva verklighetsuppfattning.
    Aj fan, du var tonåring. Sorry, blöjan och trösttutten lurade mig Drömmer

Men nu är det slut på det roliga lilla trollet, du har roat mig en stund men nu tråkar du ut mig och det är dags för annat. Skriv vad du vill hädanefter, kommer inte bry mig iaf. Ciao fjant
  • DragonWoman
    Wham skrev 2013-01-08 09:36:19 följande:

oh, my baby Hjärta allt bra idag?
    Mm... har sovit ok, varit o lämnat grabben i skolan o sen handlat och nu sitter jag och trycker i mig en näringsriktigt frukost Drömmer

Negerboll + cola

Själv då sötgumman?
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D