Inlägg från: DragonWoman |Visa alla inlägg
  • DragonWoman

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Wham skrev 2013-01-08 11:21:49 följande:

men herregud kvinna... tre vagnar,, o ingen vagnåkare... hahahaha...
    ja ha ingen vagn.. ja sålde den när ja ansåg att komandoran va stor nog att gå ju  
    Är en sån som inte kan slänga eller sälja mina saker, för det kan ju vara bra att ha..... som nu t ex... blir ju en vagnåkare till... och sen ev en till ju
  • DragonWoman
    Wham skrev 2013-01-08 11:32:18 följande:

haha, planerar du en till unge innan du klämt ut denna ?

Japp..o efter den så stängs denna bebisfabriken för gott.... om det nu inte skulle bli twins.... kan inte ha ojämnt antal barn Tungan ute
  • DragonWoman
    Wham skrev 2013-01-08 11:36:59 följande:

hahahaha... johoooo de gå så bra så o ha ojämt antal

men producera på du ja står här vid sidan om o tittar på  
    Funderar på att slå min morbrors rekord.... han fick 5 ungar

Nä, 4 är lagom
  • DragonWoman
    Wham skrev 2013-01-08 11:42:35 följande:
    haha,, fy

sambons morbror o hans käring blev föräldrar 28 dec, IGEN.. de va deras 9 unge... 9!!!!! varav 7 är flickor, HAHA  
    7 flickor.... fifan.... det hemmet måste bestå av skrik, kiv o kläder överallt
    Wham skrev 2013-01-08 11:47:28 följande:

ja ja säge desamma...

ja skulle mer än gärna vara gravid men ja vette fan om ja vill ha fler barn :P haha 
    surrogatmorsa vore nått för dig

• DragonWoman
    Wham skrev 2013-01-08 11:53:45 följande:

dom e mellan 9 och 15 år... fattar du när alla ska ha mens hahaha... o skorna i halen, pojkvänner, mobilräkningar, smink... äh fy fan tur man kan åka därifrån

jupp, de vore nått de... men de e väl inte lagligt här va ?   
    Nope är väl inte lagligt.. men finns säkert kryphål

Jisses.... när man bor ihop så brukar ju mensen synkas med.... kaos är ju bara förnamnet i det hemmet... fördelen är väl att ev pojkvänner inte kan krypa på... finns ju syskon överallt
  • DragonWoman
    Planta skrev 2013-01-08 11:57:58 följande:
    Har ni syjunta? Får inte en syl i vädret ffs..
    Som det ska vara då mao
  • DragonWoman
    Wham skrev 2013-01-08 11:59:20 följande:
    ja säkert.. de BORDE dock bli lagligt!

haha, ja men eller hur.. de e ju sjukt ju
    vi va där o hälsade på för ett halvår sen kanske.. dom ha 7 tjejer där yngsta är kring 9, sen ha dom en pojke som e 1,5 och nu bebisen.. 1,5 åringen e en jäkla huligan.. han e överallt hela tiden!!! vi satt o fika, o så vips hör vi att de ringer nånstans.. pappan går o letar sin mobil och lokaliserar ljudet till ett av sovrummen.. men han hittar ingen mobil... letar bakom tv´n o elementet för de låter kring tv´n.... nä då ha ungen stoppat in iphonen i videon hahaha..   

Påminner mig om när min store var en liten huligan... han tyckte synd om blommorna för de fick ingen mat, så han mata dom i smyg.... var mindre trevligt att hitta massa vita larver i blomjorden Skrikandes

Men hellre pojkbus en massa flicktjafs Drömmer
  • DragonWoman
    Wham skrev 2013-01-08 12:03:00 följande:

jorå -----------------> nu så...
    Hörru jänta.. inte uppmuntra honom
  • DragonWoman
    Wham skrev 2013-01-08 12:05:01 följande:

Hahaha, men fy fan va vidrigt
    Han hade en massa galna hyss för sig....

Han knuffade ut en katt från köksfönstret.. bara för att jag o katten inte var sams.... jisses, som jag leta efter den katten sen men han försvann spårlöst Rynkar på näsan

Eller när han bada i o´boypulver.... en av alla mina dammsugare dog efter att ha sugit upp pulvret

Måtte detta barn bli en liten snäll och lugn dam/herre som sitter o målar eller pärlar Drömmer
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D