Inlägg från: DragonWoman |Visa alla inlägg
  • DragonWoman

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Wham skrev 2013-01-08 10:55:58 följande:

haha, komandoran gjorde inte heller de,, men den här lilla korven, hon sovde typ 5 av 6 timmar haha.. på min arm visserligen för ja ville inte sluta gosa Oskyldig men ändå

ja den som lever får se... mysigt e de ju iallafall :)  
    Gubben hade ju kolik som bebis... så sömn kommer nog bli en lyxvara här... då får du gärna komma ner o mysa bebis...några månader

Du kommer leva tills du blir 110... så nån liten till får du allt skänka världen Tungan ute
  • DragonWoman
    Wham skrev 2013-01-08 10:57:13 följande:
    fan va du tar ton da
    nä, de kanske ja inte e, men ja lär väl få svara ändå.. biatch! Kyss 
    Jepp.... tar ton.. ibland Kyss
  • DragonWoman
    Mums84 skrev 2013-01-08 11:00:44 följande:
    Är detta en tråd för upptagna eller? =P
    Näää... men vi hänger kvar iaf.... för tråden är så härligt galen Drömmer
  • DragonWoman
    Wham skrev 2013-01-08 11:03:18 följande:

gumman hade ju lite kolik en period oxå,,, noll frihet och ingen sömn var ju inte direkt megakul alla ggr
    japp,, gudmor kommer som ett skott... 

nejfan!!! ja vill dö tidigare än så! max 85 tro ja.. o då ska ja va frisk, annars ska ja dö innan dess     
    Han ska nog få ta sin avkomma så mamsen kan få gå utanför dörren... funderar på att skaffa mjölkmaskin så jag kan få smita ibland

Kanon... annars skickar jag upp vilden till dig... då blir det inte lätt för gudmor {#emotions_dlg.djavulsk}

85? Förvånad hallå här, vi ska ju nypa ungtuppar i häcken när vi skenar runt i våra trimmade permobiler när vi är över 90 ju
  • DragonWoman
    Mums84 skrev 2013-01-08 11:05:19 följande:
    Blir ju lite svårare för dem som vill få kontakt med singlarna i tråden att hitta varandra om ni ska hålla på att skriva här hela tiden...men ok...
    Inte svårt alla, se till att vara aktiv bara, tjata med allt o alla och visa vem man är... o bara för att vi är några upptagna här så innebär det inte att singlarna har noll chans... huvudsaken är att ha roligt ju
  • DragonWoman
    Wham skrev 2013-01-08 11:07:52 följande:

de finns inte så många singlar här faktist..
    de e
    plantan
    figurehead
    racer x

och ibland nån som tittar in, men annars så e de ju rätt så mycke skitsnack i denhär tråden,, de e de som e så härligt med den       
    Du glömde cm, bubsan och de nya stjärnorna i tråden.... 
  • DragonWoman
    Tessan08 skrev 2013-01-08 11:11:36 följande:
    Jag tror jag är lite av en vagnfetish haha har nu fem stycken! Beslutsångest ;)
    5 vagnar... hur får du plats? Förvånad
  • DragonWoman
    Wham skrev 2013-01-08 11:13:10 följande:
    haha,, ja du få väl ge ersättning eller pumpa som en tok

ja gör de du.. han kan få klippa gräset o sånt ja gör slut på han innan ja skickar tillbaka han

haha, ja de ska vara för de då..  för att få köra race med dig      
    Risken är att han o din lilla dam tar död på dig inom en vecka

• DragonWoman
    Tessan08 skrev 2013-01-08 11:14:58 följande:
    Haha har två i källarn o tre uppe. Men två ska nog bort :D
    Kom på att jag faktiskt har 3 vagnar... en i källaren, en i garderoben och en i hallen.... kanon att ha inför livet på landet när jag tänker efter
  • DragonWoman
    Tessan08 skrev 2013-01-08 11:19:33 följande:
    Ja skönt med variation oxo :D
    Fast mina vagnar är väl snart antika... 2 är över 10 år gamla och en är 4-5 år gammal
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D