Inlägg från: DragonWoman |Visa alla inlägg
  • DragonWoman

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Holy crap vad ni klottrar här nu då.... *phu*

• DragonWoman
    cajsasmamma skrev 2012-12-20 11:24:30 följande:
    Jag saknar helt enkelt en penis så jag måste klottra här.
    Hmm...finns såna i plast med batteri... gnäller aldrig om noll lust eller att man vill för mycket
  • DragonWoman
    Wham skrev 2012-12-20 12:16:41 följande:

oh you do, do you

hur mår mitt lilla preggo idag då?? 
    Hon mår ok, trots en natt med hosta + att gubben sov här med och hosta har ett vilddjur i magen förresten.. moderkakan är ju i framvägg men det hindrar inte lillhulk att boxa så det känns ordentligt iaf o inatt var det vilda kullebyttor därinne, trodde ett tag att det var 2 därinne Förvånad
  • DragonWoman
    Wham skrev 2012-12-20 12:24:08 följande:
    haha.. de e en ailien fyra armar och fyra ben

fan va drygt me den där hostan som inte vill släppa taget om er nångång... hur e de me lillhuliganen då? hostar han fortfarande??

Lille vilden tror det är en alien, hur ska bebisen annars komma ut ur magen hur förklarar man liksom för en 6 åring hur barn kommer ut utan att de berättar sin egna "hemska" version för alla? Tungan ute

Han är fri från hostan sen ett tag, tack o lov. Inatt fick han iaf sova eftersom han sov i sitt rum.
  • DragonWoman

Hepp...ska halka iväg nu och hämta the wild child.... hans näst sista dag i skolan innan jullooooooooooooooooov Tomte

• DragonWoman
    Planta skrev 2012-12-20 12:33:51 följande:
    Woman: Vill du ha min version som du kan berätta för din 6-åring? xD
    skriv den så läser jag o förfasar mig när jag e tbx sen
    Wham skrev 2012-12-20 12:33:32 följande:

haha.. säg såhär... När bebisen ska komma ut så öppnas mammas snippa som en blomma.. sen bajsar mamman ut en bebis

då lär han ju inte ( jorå) tänka att de e en ailien längre  
    Hmm..... kanske ska visa honom en förlossningsfilm och hämma hans framtida behov av sexliv tills hans 10 år av terapi är över Drömmer dvs när han är runt 30 sen

Ciao så länge!

• DragonWoman
    cajsasmamma skrev 2012-12-20 13:32:08 följande:
    Man läser oken Om Håkan-Bråkans fröken som är på smällen!
    Hade vanliga böcker funkat på den där lille vilde så... han ska ha monster, drakar och snabba bilar för att det ska duga åt honom.... o just nu är han i nån zombieperiod... *suck*... tur detta inte är en pk-tråd för isf skulle mk-maffian få spelet {#emotions_dlg.djavulsk}
  • DragonWoman
    Wham skrev 2012-12-20 13:58:08 följande:

haha, den ligger ju överst i sex&sånt darling.. lite får man allt göra själv
    I prettomorsemecka så kan dessa trådar ligga precis vart som helst ju Tungan ute
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D