Inlägg från: DragonWoman |Visa alla inlägg
  • DragonWoman

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

cajsasmamma skrev 2012-12-16 23:11:28 följande:
    Ja jag har hört att det ska vara bra att vara ute i god tid, själv fixade jag allt ett par veckor efter Cajsa föddes  

Precis flyttat så jag har stökat klart och ska börja med julmaten i veckan nu så allt är klart inför julen sen.  
    Jo en del ungar har ju bråttom ut... fast hoppas denna stannar till v 37 iaf du upptäckte ganska sent att du skulle ha Cajsa väl?

Ja julmaten... kommer kräkas över den i år... ska äta på 2 ställen på julafton... Kräks

Men annandagen då jäklar blir det kalkon iaf
  • DragonWoman
    Havrebarn skrev 2012-12-16 23:28:21 följande:
    Kul tråd men var är alla karlar? Va här för höga krav kanske..
    Några är norpade redan, andra verkar ha tagit semester från oss galningar som envist hänger kvar... sen har vi ju plantan... hans rötter river man inte upp så lätt härifrån.. o han e singel
  • DragonWoman
    cajsasmamma skrev 2012-12-16 23:24:52 följande:
    Nja man kan säga att jag upptäckte Cajsa tidigt, ungefär 5dagar efter att hon var född  

Jag ska jobba julafton som tomte med häst och vagn , körde ett uppdrag idag och givetvis  vart man bjuden på whisky idag kommer vara glad i  tomteluva tror jag på julafton  

Efter?

uäk...whiskey... äckelpäckeldryck Tungan ute

Åh häst o vagn på jul... det e julmys det
  • DragonWoman
    cajsasmamma skrev 2012-12-16 23:39:28 följande:
    Jopp efter, visste aldrig att jag var gravid, fick HP som lede till kramper, sövdes ner, läkarna kom fram till att jag var gravid, gjorde kejsarsnitt, låg ner-sövd i5 dygn, och sen fick jag vet att jag hade fått en liten dotter Hjärta

Det är supermys  
    Vilken jäkla chock när du vakna då men lite häftig med... att slippa gå o vänta o längta plopp..så har man en liten

Gubben är anti hästar.... Död
  • DragonWoman
    cajsasmamma skrev 2012-12-16 23:49:08 följande:
    Ja det var en liten chock men eftersom jag var fullproppad med lugnade så tog jag det ganska lugnt och somna om  

Gubbar som är anti hästar är surgubbar  
    Haha.. lugnande is the shit ibland

Nja, han har faktiskt en bra ursäkt till att vara anti.... men det tar vi inte här.... Flört
  • DragonWoman
    cajsasmamma skrev 2012-12-16 23:51:07 följande:
    Inte mer utdelning i den tråden än här  
    Hur många par har det blivit här...?

Med folk i tråden o utanför....
  • DragonWoman
    cajsasmamma skrev 2012-12-16 23:53:55 följande:
    Hjärta lugnde  

Och nu vart man inte lite nyfikenDrömmer
    U got mail
  • DragonWoman
    cajsasmamma skrev 2012-12-16 23:56:25 följande:
    Dom jag vet är ihop fortfarande är Maju och Daddy , Jejosa och hennes S, och sen vet jag inte riktigt hur många par det har blivit som det sen har tagit slut mellan 4-5st kanske? 
    Och sen är ni ju några modiga som har vågat er ut IRL och har funnit eran kärlekarHjärta 
    Jejosa har man inte sett på ett tag ju....hmm...

Jo, jag, lelle och sockret vågade satsa på utomtrådingar
  • DragonWoman
    cajsasmamma skrev 2012-12-17 00:02:43 följande:
    Satan i gatan vilken tålmodig man du har!
    Ja verkligen. Fattar faktiskt inte att han stod ut så länge. Men han är verkligen en man håller hårt i, såna växer inte på träd
    cajsasmamma skrev 2012-12-17 00:03:17 följande:
    Modiga gjort av er  
    Du får väl joina modiga ligan nån gång

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D