Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

MysTic PrincesS skrev 2010-08-20 22:18:59 följande:
    KRAM

Fy fan vilken kille och familj han hade   jag blir så arg på sådana idioter!

Du får ingen stämpel av mig iaf, du är en människa som råkat illa ut men du tog dig ur det och gick därifrån med livet i behåll. Och du har nu blivit så stark så att du kan dela med dig av det som hände, vilket jag tycker är ett stort steg. {#emotions_dlg.flower}
    Tack de värmde.. Fick inte tillbaka kläderna för de hitta ett brev bakom soffan som ja hade skrivit till en kompis.. Om familjen... De smutskastade mig de hota med polis och allt... De skrev ut massa skit om mig på lunarstorm när de väl fanns
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-08-20 22:19:47 följande:
    Har inte börjat tillverka dom än.... Men jag brukar använda röd spritpenna o skriva stort.. Tyvärr har jag ju problem med tryckfel så det blir lätt "snigel" istället för "singel" o det är ingen hit...
    Fast om du skriver de i pannan i spegeln så blir de väl spegelvänt Då borde de som är fulla kunna läsa rätt ändå
  • sonen08
    sugar rush skrev 2010-08-20 22:19:30 följande:
    då ska du inte åka heller... men de e ju synd... vi få skicka ut en båt som kan hämta upp dig hemma hos dig
    hehe tack de va snällt Skicka med några snygga killar och massa teuqila så kan ja nog åka FAST risken är de blir döva sen av mitt babbell hehehe. för har ja sprit i kroppen såp går min mun i 1000000 Och ja är suuuuperglad
  • sonen08
    sugar rush skrev 2010-08-20 22:22:07 följande:
    hahaha... poäng till dig
    WIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE där satt den 1-0 till tråden:P känn på den ni
  • sonen08
    figurehead skrev 2010-08-20 22:23:52 följande:
    Men när man är utsatt på det viset så tar man ju till de medel man behöver för att klara sig.

Du hade tur som träffade en bra människa.

Tycker inte du behöver skämmas för nåt
    Tack men ja skäms ändå... Visst ja "horade" inte men kände mig som en ändå.. EN kväll höll ja på förfrysa mina fötter då ja stod en hela natt eller 3 h ute på en station för ingen kom och de låste stationen... mina fötter var som isbitar..
  • sonen08
    sugar rush skrev 2010-08-20 22:24:34 följande:
    haha,, men Snigel bakvänt blir ju inte singel utan LEGINS
    ja men om de är fulla så borde de ju läsa singel Eftersom fulla alltid pratar i nattmössan och inte kan läsa ordentligt så då borde de kunna läsa de på rätt håll hehehe
  • sonen08
    figurehead skrev 2010-08-20 22:25:08 följande:
    om jag kan lösa barnvakten så är det inte omöjligt
    När vi fick du barn?????????? var har vi nu missat är de något nytt däggdjur
  • sonen08
    sugar rush skrev 2010-08-20 22:26:49 följande:
    står de 1-1 nu da efter de där me snigel -legins
    ja skrev en föööörklaring och är de killar som är fulla så läser de ju singel

Vi för göra ett test en skriver singel en snigel en skrive legins heheheh se vilken kille som först fattar varför de står så hehehhehehe De är nästan värt att åka med på för se de hehehhehe
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-08-20 22:32:25 följande:
    Pax för att vara singel...
    he3hehhehe...
    Figuren kan vara snigel
  • sonen08
    sugar rush skrev 2010-08-20 22:34:33 följande:
    okej,, då har jag leggins PÅ mig de borde ju räknas
    dufår ha dem på huvudet då ju
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D