Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
Figuren DU måste åka med på kryssningen så kan du o ja bugga
Figuren DU måste åka med på kryssningen så kan du o ja bugga
Jahapp Då ska sonen på sitt första barnkalas straxs eller om 1½ h Ja ska hinna duscha och fixa mig samt fixa sonen men just nu sussar han sött Han kan behöva de för att orka busa ieftermiddag Sen har man tvättstugan på shemat senare ikväll
hehehehehehe NU har ja kommit på den BÄSTA raggningstekninken EVER hehehhee
Ska sno med lite av sonens nappar då "nappar" de nog hehehhehe guuuuuuuuuuuuu va smart ja är hehehehe
Phuuuu Nu är man heeeeeeeeeeeelt slut... En famn och krypa upp i nu hade ju ta mig tusan inte suttit fel nu Här har de gått i ett heeela eftermiddagen Barnkalas med 6 ungar de var nog som ett helt dagis hehe.. rummet de hade stökat ner hmmm INGEN KOMMENTAR hehehhee. men kul hade de Sonen var nöjd iallfall DOck äter inte mitt barn kakor/tårta så när de severades ville han leka hehehe.
Samt nu är all tvätt klar Sonens kläder ÄR tillomed nervikta i hans lådor heheh klappar mig på axeln Han har massa tröjor men bara 4 par byxor hmmm hehe ska nog inköpas lite flera byxor så han slipper bara ha 4 st varav 2 är svarta hehe
Men har hittat såååå många snygga tröjor till han nu och nu har han massa att variera Så ska bara köpa lite flera byxor så han har med Lär bli massa olyckor med innan han blir helt torr hehe
Samt MIN garderob ska med få massa nytt men de får bli pö om pö Känns dumt o köpa sånt man sena ej kan använda...