Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Finns men är osynlig... mår ej så bra just nu....

• sonen08
    MysTic PrincesS skrev 2010-08-20 21:50:35 följande:
    Familjen?
    Nej.. Delvis därför ja valde att ej åka med på kryssningen... De handlar om andra psykiska saker...
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-08-20 21:52:15 följande:
    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!!!!!!
    tack.. men kommer ej åka med på kryssningen.. Kan ej Vill men vågar ej... FÅr rysningar bara ja tänker på de...
  • sonen08
    MysTic PrincesS skrev 2010-08-20 21:54:26 följande:
    Okej, berätta bara om du själv vill..... men vi finns för dig här i tråden iaf Hjärta kram
    Vet ej om ja vågar... De är för smutsigt att berätta om de ja skäms sååå oerhört mycket för den tiden som de hände Var i sthlm 1 ggr efter de hände och de var svinjobbigt därför väljer ja slippa gå igenom de igen..
  • sonen08
    figurehead skrev 2010-08-20 21:55:31 följande:
    trist,

hoppas det snart blir bättre
    Jo med tiden blir de väl bättre även om de är flera år sen de hände så känns de ibland som de var igår
  • sonen08
    sugar rush skrev 2010-08-20 21:59:10 följande:
    är så ledsen för din skull...
    De är lungt.. ÄR glad att ja lever idag och har de 1000 ggr bättre.. de hade kunnat sluta illa och nej ja knarkade inte eller gjorde något annat dumt..

MEn ja skäms ändå över de ja gjorde...
  • sonen08

Okej.. För att inte ni ska gå och undra så kommer här hela storyn...

Ja var tillsammans med en kille i sthlm och ja bodde hos hans syster då vi ej kunde bo ihop hos hans mamma så ja fick bo där.. För göra en lång historia kort så dumpa han mig en kväll och ja hade 40 min på mig att åka hem till hans syster som skulle åka till huddik till några släktingar ja var 1 h bort och hade aldrig hunnit dit.. Sagt och gjort de sa du kommer inte in hos mig.. Alla mina kläder fanns i lägenheten och ja hade nykeln men fick ej komma in... Så ja vart utsläng på gatan.. Vägra åka hem till mina föräldrar och trodde ja skulle klara mig själv.. i 1½ så ströga ja omkring på gatorna i sthlm.. nattetid försökte ja fixa sovplats hos olika killar.. NEJ ja hade INTE SEX MED ALLA:.... Men ja var desperat för slippa vara ute på natten mitt i vintern... Ja vägrade åka hem.. MEn så en dag så träffa ja en kille en invandrare som köpte kläder till mig "rea" och gav mig mat.. Men han vart sååå full så hans kompis var snäll nog att ja fick sova i hans säng så sov han på soffan.. hans kompis fuull som han var sa massa saker till mig den kvällen som fick mig öppna ögonen.. Hans kompis ville betala min biljett hem och de fick han göra.. nästa dag boka ja första biljetten hem.....

De är inte många som vet detta.. mina föräldrar har trott ja sovit hos 1 kompis heeela denna tiden och vet ej om dessa alla killar... Ja skäms och ja mådde svindåligt efteråt.... De kunde sluta illa ja kunde blivit mördad ja kunde blivit våldtagen... Men Ja lever idag och ja är oerhört glad att ja öppnade ögonen.. Kanske försent men ändå...

Ja jag lär få en stämpel från er... Men De var som ja levde i en bubbla just då...

• sonen08
    sugar rush skrev 2010-08-20 22:11:43 följande:
    skämms inte,, de va en del från ditt tidigare liv....
    försk fokusera på det du mår bra av.. din son... att du ska börja skolan,, att du fått csn.. såna små saker...
    och var glad att du kan lämna de bakom dig..
    Japp de gör ja försök inte tänka på de.. men de kom upp nu iomed kryssningen trodde ja var stark nog.. MEn sen insåg ja att alla minnena kommer komma upp så fort ja sätter foten på stationen i sthlm.. Och de får mig att rysa...
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-08-20 22:16:27 följande:
    Jag tycker inte du har nåt att skämmas över.. Du gjorde det du kände du behövde för att överleva o du överlevde. Det var tur inget illa hände dig. Jag är ingen ängel jag heller o jag ahr satt mig i riktigt dumma sitsar när jag var ung o dum. Jag dömer inte o delar inte ut andra stämplar än singel-stämplar som man ska stämpla i pannan innan man ska gå o handla. Kraaam!
    vaaaaaaaaaaaa????? finns de singelstämpel o ha i pannan de har ja missat Vart köper man sån vill haaaaaaaaaa hehehehe.. kanske ska testa sån när man går ut på krogen nästa gång
  • sonen08
    sugar rush skrev 2010-08-20 22:16:08 följande:
    hahaha... mmm, öva på du bara
    vi få hoppas att de inte regnar bara,, då smälter ja ju

ujujuj..... vilken klysha!!
    Vi får hoppas de inte är några HOTTA killar på båten då Då lär du med smälta ehhe
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D